دوست پسرم بهم توجه نمیکنه چیکار کنم؟ دلایل بی توجهی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

گاهی پیدا کردن دلایل بی توجهی و سرد شدن رفتار دوست پسرتان در رابطه، سخت و گیج کننده می باشد و این موضوع که چرا دوست پسرم بهم بی توجهی می کنه، می تواند برای دخترا آزاردهنده باشد. بویژه در زمان هایی که بصورت ناگهانی و بدون دلیل این بی توجهی و بی مهری صورت گیرد. در چنین مواقعی شما گیج می شوید و نمی دانید که باید چه عکس العملی داشته باشید و یا تغییر رفتاری را نشان دهید. در این مقاله ما به شما دلایل سردی و بی توجهی در را رابطه را توضیح داده و برای هر کدام از آنها راهکاری نیز ارائه می دهیم.

دلایل بی توجهی پسرها چیست؟

بیشتر بدانید : عوامل تاثیرگذار بر کاهش عشق و علاقه در رابطه

دلایل بی توجهی و سردی رفتار پسرها در رابطه چه می باشد؟

tick 2 تمام شدن دوران عشق و عاشقی : در ابتدای هر رابطه عاطفی به دلیل ترشح هورمون های شادی آور و عشق در بدن، هر دو نفر ممکن است لحظات شاد و عاشقانه زیادی را با هم داشته و تجربه نمایند. این لحظات به مرور و با گذشت مدت زمان شروع رابطه، کم شده و سطح هومون ها نیز در بدن کاهش می یابد، در چنین مواقعی مشکلات و تفاوت ها بیشتر خودشان را نشان داده و نقش اختلافات پر رنگ تر می شود. این مرحله که مانند دوران ماه عسل شیرین و جذاب می باشد، معمولا بین 6 ماه تا نهایت یکسال ادامه داشته و به مرور اثر آن کم شده و ممکن است به شکل ابتدای رابطه نباشد. تغییر در شرایط، رابطه لزوما اتفاق بدی نبوده و بخش مهمی از رابطه می باشد که باعث شده تا دو طرف با خود واقعی یکدیگر بیشتر آشنا شده و از این طریق می توانند شناخت درست تری را نسبت به یکدیگر پیدا نمایند.

tick 2 داشتن مشغله های شغلی : از دیگر دلایل بی توجهی پسرها، شلوغی در زندگی روزانه و داشتن استرس های مربوط به آن می باشد، این موضوع می تواند مربوط به مواردی مانند مشغله های شغلی، تحصیلی و یا شخصی و خانوادگی باشد و باعث شده تا او درگیری ذهنی بیشتری داشته و در نهایت منجر به بی توجهی دوست پسرتان شود. مردان در شرایطی که امنیت شغلی و درآمدی آنها به خطر می افتد، بیشتر از هر زمان دیگری احساس خطر کرده و دچار خودخوری می شوند. پیدا کردن راه حل در چنین شرایطی سخت می باشد، اما گفتگو کردن با او و مطرح کردن موضوعاتی که شما را ناراحت می کند، بسیار مهم است. همچنین نیاز است تا شما نیز در این شرایط صبور باشید و او را بیشتر درک کنید.

tick 2 شما بیشتر از او به آینده رابطه فکر می کنید : در شرایطی که شما نسبت به آینده و تشکیل زندگی مشترک با دوست پسرتان، بیشتر از او عجول بوده و به فکر می باشید، باعث شده تا نسبت به این موضوع احساس ترس و خطر داشته و به دنبال آن با شما سردی و بی تفاوتی داشته باشد. ترس از سریع پیش رفتن در رابطه و آماده نبودن دوست پسرتان منجر به عقب نشینی و بی توجهی او می شود. در این حالت نیاز است تا با دوست پسرتان صحبت کرده و از ترس ها و ناراحتی های او نسبت به این موضوع مطلع شوید و با همفکری و برنامه ریزی، رابطه را به پیش برید.

tick 2 مخفی کاری : منظور ما از مخفی کاری، صرفا بخش منفی آن نمی باشد. مردها از آنجایی که در نگه داشتن راز، سخت می توانند عمل کنند. در شرایطی که قصد دارند تا کاری در جهت غافلگیری شما انجام داده و نیاز به مخفی کاری دارند، از ترس بر ملا شدن آن، به شدت کم حرف شده و ممکن است فاصله بگیرند و بی توجه شوند. اگر این حالت نزدیک به تاریخ تولد و یا سالگرد آشنایی شما می باشد، به او در این زمینه کمی فرصت داده و عجول نباشید.

tick 2 شک داشتن به رابطه : از دلایل بی توجهی می تواند داشتن شک و دودلی دوست پسرتان نسبت به رابطه باشد. ممکن است در این زمینه به توافق فکری با خود نرسیده و یا خانواده او در این زمینه موافقت نکرده و به همین دلیل منجر به درگیری ذهنی برای او شده است. در چنین شرایطی نیاز است تا با او صحبت کرده و با هم راهکاری درباره مشکلات پیش رویتان پیدا نمایید، یا در صورتیکه او نیاز به دلگرمی و پیدا کردن اطمینان خاطر دارد، او را در این زمینه همراهی نمایید.

چه رفتارهایی منجر به بی توجهی پسرها می شود؟

بیشتر بدانید : راهکارهای افزایش عشق و علاقه در رابطه چیست؟

اگر دوست پسرتان بی توجهی می کند، شما این رفتارها را انجام ندهید

1605686310 idea به او گیر ندهید : به جای اینکه با او رفتاری شبیه به گیر دادن و یا طعنه زدن را داشته باشید، از او درباره دلیل رفتارش سوال کنید. گیر دادن باعث شده تا او عصبی تر شده و بیشتر از شما فاصله بگیرد.

1605686310 idea او را در این زمینه لوس نکنید : از آنجایی که ممکن است دوست پسر شما در شرایط روحی بدی باشد و به عشق و حمایت شما نیاز داشته باشد، خوب است تا در این زمینه به او کمک نمایید، اما در این زمینه زیاده روی نکرده و یا به جای او مشکلاتش را حل نکنید. این کار می تواند منجر به لوس شدن او و همچنین سلب مسئولیت از دوست پسرتان شود.

1605686310 idea همه چیز را به خودتان مربوط نکنید : گاهی دلیل بی توجهی دوست پسرتان اصلا به شما ارتباطی ندارد و مربوط به موضوعات شخصی زندگی اش می شود، بنابر این نیاز است تا هر چیزی را به خودتان نسبت نداده و به خود نگیرید.

1605686310 idea جستجوی زیادی نکنید : کارآگاه بازی در آوردن و جستجوی زیاد می تواند منجر به بی اعتمادی او به شما شده و بیشتر از شما فاصله بگیرد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462