بهترین مشاوره ازدواج آنلاین رایگان + مشاور خانم و آقا شبانه روزی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پیش از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

در گذشته و برای برنامه ریزی جهت ازدواج دو نفر، از افراد ریش سفید و بزرگان خانواده استفاده می کردند، اما امروزه و با افزایش آمار طلاق کمک گرفتن از مشاوره ازدواج گسترش زیادی یافته است. بسیاری از افراد اهمیت این نوع مشاوره ها را پیش از ازدواج دانسته و سعی در این دارند که با کمک گرفتن از مشاوره ازدواج، انتخاب درست تر و مناسب تری را داشته باشند. اما در خیلی از مواقع پیدا کردن مشاوره ازدواج خوب و مناسب می تواند برای زوجین چالش برانگیز و سخت بوده و یا فرصت مراجعه به مشاوره حضوری برای آنها فراهم نباشد. در چنین مواقعی کمک گرفتن از مشاوره تلفنی می تواند یکی از انتخاب های مناسب و کاربردی در این زمینه باشد که نیاز زوجین به مشاوره را برطرف می کند.

مشاور ازدواج در چه زمینه هایی مفید است؟

بیشتر بدانید : علت استرس قبل از ازدواج چیست؟ 7 راهکار کنترل استرس قبل از ازدواج

مشاوره ازدواج چه کمکی به زوجین می کند؟

مشاوره ازدواج می تواند از خیلی از جنبه ها مشکلات و چالش های پیش روی زوجین را بررسی کرده و میزان موفقیت در این ازدواج را با کمک تست ها و یا صحبت کردن با هر کدام از زوجین، پیش بینی نماید. در این نوع مشاوره ها به بررسی اهداف و ارزش های هر کدام از افراد درباره ازدواج پرداخته شده و میزان هماهنگی و عدم مطابقت موارد مختلف در زندگی مشترکشان، بررسی می شود.

گاهی عدم دسترسی به مشاوره ازدواج خوب و مناسب باعث شده تا افراد از رفتن به پیش مشاور دوری کرده و یا آن را به تعویق بیاندازند. همچنین به دلیل مشغله های زیاد افراد پیش از ازدواج و ترافیک های شهری، رفتن به پیش مشاور ازدواج حضوری سخت و چالش برانگیز است. در چنین مواقعی کمک گرفتن از مشاوره ازدواج تلفنی می تواند بهترین گزینه بوده و از موانع پیش روی زوجین کم کند.

شماره مشاور ازدواج تلفنی خوب

مراکز مشاور تلفنی که امروزه گسترش زیادی یافته است شامل افراد روانشناس و متخصص در زمینه های مختلف روانشناسی بوده که می تواند پاسخگوی نیاز همه افراد در موارد مختلف باشد.

یکی از این مراکز معتبر و با کیفیت، مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن می باشد که از روانشناسان و مشاورین مختلف در زمینه های پیش از ازدواج، زوجین، طلاق، فردی، کودک، جنسی، اعتیاد و تحصیلی تشکیل شده است. شما می توانید تنها با شماره گیری شماره 9099072952 و بدون نیاز به پیش شماره، مشاوره مورد نیازتان را از هر نقطه ای از ایران و یا جهان دریافت نمایید. در این مرکز افراد در بیشترین زمان های شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان در زمینه های مختلف بوده و به راحتی در دسترس می باشند.

مشاوره ازدواج تلفنی برای افرادی که در شهرهای کوچک زندگی کرده و یا ایرانیان مقیم کشورهای خارجی که دسترسی به مشاور فارسی زبان برای آنها مشکل است، گزینه مناسبی بوده و به راحتی می توانند بدون نیاز به وقت قبلی با مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن تماس گرفته و مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

حتی این نوع مشاوره ها می تواند تا بعد از ازدواج و شروع شدن زندگی زناشویی نیز ادامه یابد. چرا که در خیلی از مواقع زوجین با رفتن به زیر یک سقف دارای مشکلات و چالش هایی می شوند که تصور می کنند که این موارد قابل حل شدن نبوده و به مرور تصمیم به جدایی می گیرند. اما این در حالی است که کمک گرفتن از یک زوج درمانگر در این زمینه می تواند میزان اختلافات را به حداقل رسانده و به شما در درک متقابل همدیگر کمک نماید.

مشاور ازدواج چه مزیت هایی دارد؟

بیشتر بدانید : تشخیص مدت زمان لازم آشنایی برای ازدواج

مشاور ازدواج در چه مواقعی مفید است؟

مشاوره ازدواج در جنبه های مختلف رابطه به افراد کمک می کند و در واقع این نوع مشاوره ها علاوه بر شناخت بیشتر زوجین از یکدیگر و درک بالاتر ارزش ها، هدف ها و نقاط مثبت و منفی شان، در تقویت رابطه آنها و مهارت شناخت از همدیگر نیز مفید می باشد. زوج هایی که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند با کمک راهنمایی های مشاوره ازدواج می توانند میزان ازدواج موفق تری داشته و چالش ها و موانع پیش رویشان را بهتر حل نمایند. خیلی از اختلافات پیش از ازدواج منجر به از هم پاشیدگی روابط شده و مشاوره پیش از ازدواج در این زمینه ها نیز می تواند به کمک زوجین بیاید. در واقع زوجین به دلایل زیر به پیش روانشناس مراجعه می کنند که از جمله آنها به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

• مشکل در ارتباط و درک یکدیگر
• مشکلات جنسی
• وجود اختلال های شخصیتی و تشخیص آن توسط روانشناس
• عصبانیت و پرخاشگری
• خیانت و نداشتن تعهد
• تصمیم گیری درباره داشتن فرزند و نوع تربیت آن

مشاوره ازدواج می تواند به شما و شریک زندگیتان در درک یکدیگر، شناخت ارزش ها، اهداف و میزان سازگاری شما کمک نماید. همچنین در صورت بروز مشکل مشاوره ازدواج می تواند به حل مشکل شما کمک کرده و منجر به بهبود روابط شما شود. در کنار آن در مواقعی که نیاز به تغییر در نوع رابطه تان و اصلاح آن وجود دارد، مشاوره ازدواج می تواند در این زمینه به شما کمک نماید تا تغییرات جدید و مناسبی را در رابطه خود ایجاد نمایید. همچنین در مواقعی که نیاز به پشتیبانی روحی و یا عاطفی دارید، مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کرده تا مشکلات خود را بهبود بخشیده و روابطتان را بهتر نمایید.

تمامی این موارد نشان دهنده اهمیت مشاور پیش از ازدواج بوده که زوجین را به سمت راهنمایی و کمک گرفتن از این نوع مشاوره ها سوق می دهد و در نتیجه میزان آسیب ها و طلاق ناشی از ازدواج را می تواند به شکل چشم گیری کاهش دهد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پیش از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462