شوگر ددی یعنی چه؟ به چه کسی شوگر ددی می گویند + ویژگی ها

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شوگر ددی یک اصطلاح انگلیسی بوده و به معنی مردان میانسال و یا پا به سن گذاشته ای می باشد که دارای وضعیت مالی خوبی بوده و به ازای داشتن روابط عاطفی، اجتماعی و جنسی با دختران و زنان جوان، آنها را به سفر یا گردش برده و برای آنها هزینه های زیادی می کنند. شوگر ددی معمولا با فردی دوست می شود که از نظر سنی با او تفاوت زیادی داشته و با وجود اینکه این نوع روابط ممکن است برای دیدگاه عموم معمول و پسندیده نباشد، اما با این حال طرفداران خاص خود را دارد. در این مقاله به بررسی شوگر ددی و مزایا و معایب این نوع رابطه ها می پردازیم.

به چه کسی شوگر ددی می گویند؟

بیشتر بدانید : شوگر مامی یعنی چی؟ به چه کسی شوگر مامی می گویند؟

شوگر ددی به چه کسی گفته می شود؟

شوگر ددی داشتن یک نوع نگرش و طرز زندگی بوده که برای بعضی از افراد پسندیده و معقول است و کسانی که ذهنشان درگیر سن نمی باشد، داشتن شوگر ددی برایشان قابل قبول است. اما در هر حال شوگر ددی مردی است که دوران جوانی آن سپری شده و معمولا افراد بالای 45 سال می باشند. شوگر ددی ها معمولا جذب دختران جوان شده و به همین دلیل نیز امکانات مالی و اجتماعی زیادی را برای داشتن ارتباط با این نوع دختران دارند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این روابط با رضایت دختر انجام شده و هیچگونه اجباری در آن نمی باشد.

با وجود اینکه داشتن این نوع روابط ممکن است برای همه معقول و درست به نظر نرسد، اما این نوع ارتباطات از گذشته نیز وجود داشته و در سراسر دنیا نیز رخ می دهد. با وجود اینکه نمیتوان این نوع ارتباط را بهترین نوع رابطه بین زن و مرد دانست اما یکی از انواع ارتباط های رایج در سرتاسر دنیا می باشد.

در تعریف کلی شوگر ددی باید گفت که مردان ثروتمندی که به هر دلیلی دیگر نمی توانند از نظر ظاهری مانند یک مرد جوان ظاهر شوند و علاقه مند به جذب دختران جوان، از طریق ثروت و پول خود و داشتن شرایط رفاهی می باشند و این امکان را برای جذب دختران جوان فراهم می کنند.

در این نوع روابط صرفا داشتن رابطه جنسی مطرح نبوده و ممکن است تنها مراوده های اجتماعی و حتی مراقبت کردن از شوگر ددی باشد. انتخاب این نوع سبک زندگی برای همه یک انتخاب و خواسته نبوده و کاملا فردی و شخصی می باشد. اما در صورتیکه هر دو طرف راضی به این نوع روابط باشند، داشتن شوگر ددی امروزه یکی از انواع ارتباطات رایج می باشد که بیشتر از قدیم گسترش پیدا کرده است.

شوگر ددی یعنی چه؟

بیشتر بدانید : جملاتی که مردان را دیوانه شما می کند + کلمات کلیدی

انواع شوگر ددی چه می باشد؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم شوگر ددی یک کلمه انگلیسی بوده که ترکیب دو کلمه SUGAR به معنی شکر و DADDY که به معنای پدر هست، می باشد. در معنی لغوی آن شوگر ددی یعنی پدر شیرین و معمولا این افراد دارای اختلاف سنی زیادی با شوگر بیبی یا همان دخترانی که با آنها در ارتباط می باشند، هستند. علت استفاده از کلمه شکر در شوگر ددی بخاطر وجود امکانات مالی و رفاهی که این افراد برای شوگر بیبی ها قائل شده اند، می باشد که باعث شده تا زندگی آنها را شیرین تر نمایند.

طبق مطالعاتی که درباره شوگر ددی ها انجام شده است ما 7 نوع شوگر ددی داریم که شامل موارد زیر است :

1. دوستی های با مزایا
2. دوستی های بلند مدت
3. دوستی های اجباری، یعنی در ازای پول این دوستی صورت می گیرد
4. تن فروشی
5. همراهی کردن جبرانی
6. ملاقات و قرار گذاشتن
7. عشق های عمل گرا

هر کدام از این مدل ها دارای هدف خاصی بوده و میزان روابط و مراودات افراد با یکدیگر را در رابطه مشخص می کند. بطور مثال در رابطه با شوگر ددی عمل گرا کسی است که به دنبال برقراری رابطه جنسی نمی باشد.

مزایا و معایب داشتن شوگر ددی چه می باشد؟

شوگر ددی برای تجربه بهترین اتفاقات در زندگی خود و لذت بردن از آنها به دنبال فردی می باشد که در کنار آن این لحظات را تجربه کرده و یک رابطه به اصطلاح برنده برنده داشته باشد. بطور عموم شوگر ددی دارای وضعیت مالی خوبی بوده و از این نظر به موفقیت های مالی دست یافته اند و از اینکه این موارد را با کسی به اشتراک گذارند، ترسی ندارند. در واقع آنها دارای امکاناتی می باشند که از طریق آن می خواهند زندگی مورد نظرشان را بخرند. البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تنها دارایی آنها پول نمی باشد، بلکه آنها از موقعیت اجتماعی ویژه، دانش زیاد، تجربه های بالا و ارزشمند، جذابیت های ظاهری و شخصیتی و یا موارد مشابه این برخوردار بوده که آنها را متمایز از دیگر مردان می کند و باعث جذب شوگر بیبی ها به آنها می شود.

از جمله مزایای داشتن شوگر ددی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. تامین کردن مخارج زندگی
2. داشتن زندگی مرفه و دلخواه
3. نداشتن دغدغه مالی
4. رسیدن به خواسته هایی که فرد در تامین آنها ناتوان می باشد

اما تنها داشتن این مزایا را نمیتوان در نظر داشت، بلکه نیاز است تا معایب داشتن شوگر ددی نیز بررسی شود.

از جمله معایب داشتن شوگر ددی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. داشتن اختلاف سنی زیاد
2. داشتن رابطه ای که بر اساس توافق های مالی می باشد و نه عشق و علاقه
3. نداشتن تعهدتات اخلاقی بین طرفین
4. اختلاف سلیقه و نسل
5. نداشتن وجه اجتماعی خوب
6. احتمال تامین نشدن نیازهای عاطفی برای دختر

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462