مشاوره رایگان در واتساپ

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

امروزه خدمات مشاوره و روانشناسی از روش های مختلفی قابل ارائه می باشد که یکی از این راه ها، مشاوره رایگان در واتساپ است. افراد می توانند از طریق هایی مانند مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری، مشاوره مورد نیازشان در زمینه های مختلف را دریافت نمایند. امروزه با توجه به مشغله های بالای زندگی و کاری، افراد ممکن است امکان مشاوره حضوری را نداشته باشند. به همین دلیل مشاوره های تلفنی و آنلاین برای کمک به این اشخاص در نظر گرفته شده است. همچنین افرادی که به دلیل مهاجرت و یا دور بودن از شهرهای بزرگ، امکان مشاوره با افراد متخصص را ندارند، از این طریق می توانند مشاوره مورد نیازشان را دریافت نمایند.

مشاوره رایگان در واتساپ

بیشتر بدانید : مشاوره روانی چیست؟ معرفی انواع روانشناسی و شیوه های درمان

مشاوره رایگان در پیام رسان واتس اپ

خدمات مشاوره رایگان در واتس اپ باعث شده تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از خدمات مشاوره مورد نیازتان بهره مند شوید. امروزه کمک گرفتن از مشاورین آنلاین و تلفنی باعث شده تا شما به دنبال گرفتن وقت مشاوره و صرف زمان برای نوبت دهی نبوده و به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، از خدمات مشاوره بهره مند شوید.

یکی از مراکز معتبر مشاوره ای در این زمینه، مرکز مشاوره دکتر ذهن می باشد که دارای انواع خدمات مشاوره است. این مرکز دارای مشاورین آقا و خانم بوده که شما می توانید بسته به نیاز خود، روانشناس تان را انتخاب نمایید. همچنین این مرکز دارای خدمات مشاوره تلفنی بوده که برای استفاده از آن می توانید بدون نیاز به پیش شماره و همچنین معطلی در نوبت دهی با شماره 9099072952 تماس گرفته و از مشاورین ما در زمینه های مختلف کودک، زوجین، فردی، پیش از ازدواج، افسردگی، تحصیلی و اعتیاد، مشاوره دریافت کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره حضوری می توانید با شماره گیری تلفن 02144055462، وقت مشاوره خود را در سریع ترین زمان ممکن تنظیم نمایید. همه خدمات مشاوره این مرکز دارای کیفیت یکسان بوده و شما می توانید با خیال راحت از هر کدام از آنها استفاده نمایید. خدمات مشاوره رایگان در واتساپ موقتا در دسترس نمی باشد.

خدمات مشاوره رایگان در واتساپ

بیشتر بدانید : چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنیم؟ معرفی دکتر ذهن

مشاوره آنلاین چه مزیت هایی دارد؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از اینترنت در زمینه های مختلف باعث تسهیل و استفاده آسان تر شده است. یکی از این موارد مشاوره و استفاده از این روش برای درمان می باشد. روانشناسی آنلاین به افراد در زمینه های مختلف کمک کرده و باعث شده تا امکان دسترسی به مشاور، راحت تر و سریع تر صورت گیرد. از جمله فواید این نوع مشاوره به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

1. امکان دسترسی آسان : با کمک خدمات مشاوره ای آنلاین شما می توانید به راحتی و از هر نقطه ای از جهان، با روانشناس خود در ارتباط باشید. این مورد برای کسانی که در داخل ایران زندگی نمی کنند و یا به دلیل دور بودن از شهرهای بزرگ، امکان دسترسی به روانشناسان با تجربه و مطرح را ندارند، بسیار مفید است. فرد می تواند از این طریق و به راحتی با روانشناس خود در ارتباط باشد.

2. حفظ حریم خصوصی : از دیگر مواردی که در مشاوره آنلاین مزیت محسوب می شود، حفظ حریم خصوصی فرد است. گاهی ممکن است افراد در مراجعه حضوری، ترس از شنیده شدن صحبت هایشان و یا دسترسی به پرونده خود توسط افراد دیگر داشته باشند. اما در مشاوره آنلاین این حریم برای آنها امن تر خواهد بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حفظ حریم خصوصی یکی از مواردی بوده که در همه حالات مشاوره برای افراد در نظر گرفته شده و یکی از موارد تعهد یک مرکز مشاوره می باشد.

3. انعطاف پذیری در زمان : در خدمات مشاوره آنلاین شما می توانید وقت مشاوره خود را بسته به زمان های خالی و مورد نیاز خودتان تنظیم نمایید. این امکان برای مشاوره های حضوری به سختی فراهم می باشد و معمولا در چنین شرایطی افراد دچار معطلی بیشتری نیز می شوند. اما در مشاوره آنلاین این امکان برای شما بهتر فراهم بوده و راحت تر می توانید مشاوره خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

4. هزینه کمتر : خدمات مشاوره آنلاین معمولا دارای هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری می باشد و این باعث شده تا هم این نوع مشاوره مقرون به صرفه تر بوده و هم فرد انگیزه بیشتری برای ادامه روند درمان خود داشته باشد. خیلی از افراد به دلیل هزینه های بالای روانشناسی ممکن است روند درمانی خود را بصورت نیمه کاره رها نمایند.

5. پشتیبانی کردن و تحلیل دقیق : با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین، افراد می توانند پشتیبانی و تحلیل دقیق تری را نسبت به مسائل و مشکلات خود دریافت نمایند. همچنین در این نوع مشاوره فرد می تواند اطلاعات جانبی و مورد نیاز خود را از طریق آنلاین و به راحتی دریافت کند.

خدمات مشاوره آنلاین امکان دسترسی راحت تری را برای افراد ایجاد کرده و آنها می توانند با اطمینان و امنیت بیشتری مشکلات خود را مطرح کرده و سلامت روان خود را بهبود بخشند. از آنجایی که این خدمات برای همه افراد امکان دسترسی یکسان را می دهد، افرادی که به دنبال روانشناس متخصص و با تجربه می باشند، از این طریق می توانند به فرد مورد نظرشان به راحتی دسترسی پیدا نمایند. بنابر این یکسان بودن خدمات مشاوره ای باعث شده تا درمانگر احساس بهتری داشته و با انگیزه بیشتری روند درمان خود را طی نماید. سلامت روان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باعث شده تا سلامت جسم و همچنین جامعه را به همراه داشته باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462