شماره مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره خانواده تلفنی یکی از راهکارهای مهم و مورد نیاز برای اعضای یک خانواده می باشد که می توانند مسائل و مشکلات خود را از این طریق حل کرده و مشاوره مورد نیازشان را دریافت نمایند. از آنجایی که ممکن است در بین اعضای خانواده مشکلات و موارد مختلفی ایجاد شود، وجود یک مشاوره خانواده تلفنی می تواند به آنها در این زمینه کمک زیادی کرده و باعث شده تا از میزان تنش ها و اختلافات کم شود و در کنار آن صمیمیت و تعامل سازنده بین اعضای خانواده افزایش یابد. از آنجایی که امروزه اکثر افراد به دلیل شلوغی زندگی شهری و درگیری های کاری، زمان کمی داشته و برای مشاوره حضوری زمان کافی ندارند، استفاده از مشاوره تلفنی می تواند یک راه حل جایگزین و مناسب برای این افراد محسوب شود.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان 24 ساعته

بیشتر بدانید : بهترین مشاوره خانواده در غرب تهران

شماره مشاوره خانواده تلفنی 24 ساعته

مشاوره خانواده تلفنی 24 ساعته می تواند یک راه حل مناسب برای اعضای خانواده بوده که در مورد مسائل فردی و خانوادگی خود با روانشناس و مشاور خانواده صحبت نمایند. این افراد دارای تجارب بالا در زمینه های موضوعات و چالش های بین اعضای خانواده می باشند که می توانند با ارائه راه حل های مناسب، به افراد در زمینه های مختلف یاری رسانده و روابط خانوادگی را محکم و قوی نمایند.

یکی از مراکز مشاوره معتبر در این زمینه مرکز مشاوره دکتر ذهن می باشد که خدمات مشاوره ای خود را بصورت حضوری و تلفنی ارائه داده و شما می توانید برحسب نیاز خود از هر کدام از این نوع مشاوره ها استفاده نمایید. این مرکز دارای مشاورین خانم و آقا در زمینه های مختلف فردی، خانوادگی، زوجین، کودک، تحصیلی، جنسی، پیش از ازدواج و مشکلات و اختلالات روانی می باشد. چنانچه شما قصد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی را دارید می توانید با شماره گیری تلفن 9099072952، بدون معطلی و در سریع ترین زمان ممکن مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید. این نوع مشاوره برای همه افراد در سرتاسر ایران و یا جهان امکان پذیر می باشد و در صورتیکه شما نیاز به دریافت خدمات مشاوره ای با کیفیت دارید، می توانید از این مرکز مشاوره کمک دریافت نمایید.

همچنین اگر نیاز به دریافت خدمات مشاوره حضوری دارید، از طریق تماس با شماره تلفن 02144055462، وقت مشاوره خود را در اسرع وقت تنظیم نمایید. خدمات مشاوره حضوری و تلفنی مرکز مشاوره دکتر ذهن دارای کیفیت یکسان می باشد و همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید بسته به نیاز خود و به راحتی هر کدام از این خدمات را استفاده نمایید.

شماره مشاوره خانواده تلفنی

بیشتر بدانید : مشاوره خانواده چه کار می کند؟

مشاوره خانواده تلفنی رایگان در چه مواردی به اعضای خانواده کمک می کند؟

مشاوره خانواده تلفنی می تواند به افراد و اعضای خانواده در حل مشکلات و بهبود روابشان کمک نماید. از جمله مزایا و فوایدی که مشاوره خانواده دارد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد :

1. بهبود و اصلاح روابط خانواده : مشاوره خانواده می تواند به افراد کمک کرده تا روابط بین فردی خود را بهبود بخشند و در کنار آن اعضای خانواده بتوانند به راحتی نیازها و احساسات خود را بیان کرده و در نتیجه ارتباط بهتر و موثرتری را با همدیگر برقرار نمایند.

2. حل مشکلات : مشاوره خانواده می تواند در زمینه حل مشکلات و اختلافات بین اعضای خانواده راه حل ارائه داده و با داشتن راه حل های مناسب و اصولی، میزان اختلاف ها را کم کرده و یا از بین برد.

3. افزایش میزان همبستگی و حمایت : از دیگر مواردی که در بین افراد خانواده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی در بهتر شدن شرایط زندگی آنها نیز دارد، همبستگی بین اعضای خانواده می باشد که مشاوره خانواده میزان اهمیت آن را در بین افراد بالاتر می برد. در کنار آن، افراد حمایت از یکدیگر را یاد گرفته و باعث شده تا با کمک همدیگر بهتر بتوانند از پس چالش ها و مسائل زندگی برآیند.

4. ارتقا میزان رضایتمندی خانواده : مشاوره خانواده باعث شده تا اعضای خانواده بتوانند در تحقق اهداف و آرزوهای خود به یکدیگر نزدیک تر شده و در نتیجه از زندگی خانوادگی شان لذت بیشتری ببرند.

5. پیشگیری کردن از مشکلات آینده : با حضور موثر در جلسات مشاوره، اعضای خانواده می توانند به شناسایی مشکلات و علت آنها پرداخته و در پیشگیری مشکلات آینده و جلوگیری از آن، اقدام نمایند.

در کل وجود مشاوره خانواده باعث شده تا افراد روابط بهتری را در خانواده خود داشته و بتوانند سالم تر، پایدارتر و شادتر در کنار یکدیگر زندگی نمایند. از آنجایی که خانواده به عنوان نخستین اجتماعی می باشد که هر فرد در طول زندگی خود تجربه می کند، میزان پایداری و روابط آن از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش بالایی نیز در شکل گیری شخصیت و روابط آینده افراد نیز برعهده دارد. گاهی وجود روابط خانوادگی سرد و به دور از صمیمیت باعث شده تا فرد این نوع الگو را در ذهن خود ایجاد نماید و در آینده به همین روش خانواده خود را مدیریت کرده و برای بهبود شرایط خانوادگی خود تلاشی انجام ندهد. در صورتیکه وجود روابط خانوادگی گرم و صمیمی، همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، علاوه بر اینکه میزان تعارضات بین اعضای خانواده را کمتر می کند، منجر به بهبود شرایط زندگی فرد شده و میزان رضایتمندی او در زندگی را نیز افزایش می دهد.

بنابر این در صورتیکه از روابط خانوادگیتان با پدر و مادر و یا خواهر و برادر رضایت کافی نداشته و یا با مشکلاتی در نحوه برقراری ارتباط با آنها برخوردار می باشید، می توانید در این زمینه از یک مشاور و راهنمای با تجربه کمک بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462