شوگر مامی یعنی چی؟ به چه کسی شوگر مامی می گویند؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شاید امروزه اصطلاح شوگر مامی و شوگر ددی زیاد به گوشتان خورده باشد و با معنی آن آشنایی نداشته باشید. شوگر مامی به خانم مسنی گفته می شود که دارای پول، خدمات و هدایای زیادی برای دوستی و یا داشتن صمیمیت با پسران جوان می باشد. در واقع شوگر مامی شروع کننده رابطه بوده و برای معاشقه و داشتن رابطه با مردان جوان تمایل دارد تا پول زیادی را استفاده نماید. در این مقاله به بررسی شوگر مامی و مزایا و معایب آن می پردازیم.

شوگر مامی به چه معنی است؟

بیشتر بدانید : چگونه با دیگران یک ارتباط موثر داشته باشیم؟

شوگر مامی به چه معنا و مفهومی می باشد؟

شوگر مامی همانطور که پیش تر اشاره کردیم به زنان مسن گفته می شود که با پسران جوان در ارتباط بوده و از وضع مالی خوبی برخوردار می باشند که می توانند برای آنها هدایا و هزینه های بالا انجام دهند. شوگر مامی ها حمایت زیادی از پسران جوان داشته بطوریکه این حمایت را در برابر فرزندان خود انجام نمی دهند. شوگر مامی یک کلمه انگلیسی می باشد SUGAR MOMMY، که به معنای مادر شیرین است و از آنجایی که این افراد خدمات زیادی را به پسران می دهند، شیرین و جذاب می باشند. در مقابل برای دختران جوانی که با مردان مسن دوست می شوند نیز کلمه شوگر ددی وجود داشته که دارای همین ویژگی ها می باشد.

در واقع هر پسر و یا دختری حاضر نیست تا با زن و یا مرد خیلی بزرگ تر از خودش در ارتباط باشد و افرادی که حاضر به دوستی با اشخاص بزرگتر از خودشان می باشند، بیشتر برای دریافت مزیت ها و تامین نیازهای مالی شان است. البته گاهی افراد به دلایل دیگری وارد چنین روابطی شده که در ادامه به بررسی این موضوعات می پردازیم.

مزایای شوگر مامی ها

بیشتر بدانید : چگونه با یک دختر از جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم؟

چرا شوگر مامی ها به دنبال پسران جوان می باشند؟

دلایل زیادی برای این موضوع می تواند وجود داشته باشد که بسیار شخصی بوده و متفاوت از این دلایل است، اما این علت ها بصورت عموم و رایج می باشد.

• زنانی که به عنوان شوگر مامی می باشند دیگر برای مردها جذابیت ندارند
• تمایل دارند تا با مردهای جوان تر از خود در ارتباط بوده تا شور و نشاط جوانی را حس کنند
• مشغله های بالایی داشته و فرصت رسیدگی به مسائل عاطفی را ندارند
• پول خرج کردن و دادن هدیه به مردها را دوست دارند
• تمایل دارند تا با بیش از یک مرد در ارتباط باشند
• در دوران جوانی محدودیت هایی داشته و می خواهند زمان جوانی را جبران کنند
• در تنهایی زیادی به سر می برند و از این طریق تنهایی خود را پر می کنند
• به دنبال انتقام گرفتن از همسر و سایر اطرافیان خود می باشند
• همسرشان سالها است که فوت کرده است و از این طریق خلاهای عاطفی خود را پر می کنند

مزایای داشتن شوگر مامی چه می باشد؟

از آنجایی که شوگر مامی دارای ثروت زیادی می باشد و می تواند نیازهای مالی فردی که با او در ارتباط است را تامین نماید، پسران جوانی که با شوگر مامی در ارتباط می باشند، معمولا قادر به تامین این همه ثروت برای خود نبوده و زندگی پر زرق و برق و تجملی آنها باعث شده تا این افراد بدون هیچ گونه نگرانی به ولخرجی و تامین نیازهای مالی خودشان توسط شوگر مامی ها بپردازند.

tick 2 از فواید دوستی با شوگر مامی ها این است که نیاز نیست تا برای پول در آوردن سخت کار کنید، چرا که دلسوزی و مراقبت شوگر مامی ها باعث می شود تا نیازهای مالی این افراد تامین شود. البته این موضوع بصورت قطعی نبوده، اما در بیشتر مواقع ممکن می شود.

tick 2 همچنین نوع دلسوزی و مراقبت مادرانه شوگر مامی باعث شده تا پسرانی که این نوع مراقبت را در زندگی خود کم داشته و توسط دختران جوان نیز تامین نمی شود، حمایت های عاطفی آنها از این طریق تامین شود.

tick 2 داشتن سفرهای مهیج، خوردن غذاهای خوشمزه و همچنین دارا بودن لباس های مجلل نیز از دیگر امکانات بودن با شوگر مامی می باشد. البته این مزایا در مواقعی می باشد که مرد جوان نیز مورد پسند و قبول شوگر مامی قرار داشته و رابطه خوبی بینشان باشد.

tick 2 داشتن حمایت های مادرانه برای پسرانی که از این نوع حمایت در زندگی خود محروم بوده و یا کم داشته اند باعث شده تا شوگر مامی در زندگی آنها خلاهای زندگیشان در این زمینه را پر نماید.

معایب داشتن شوگر مامی چه می باشد؟

همانطور که داشتن شوگر مامی برای پسرانی که علاقه مند به این نوع روابط می باشند، دارای مزیت هایی می باشد، دارای معایبی نیز بوده و در این بخش به بررسی معایب این نوع روابط می پردازیم.

1605686149 communications کنترل داشتن زندگی پسران جوان ممکن است بر عهده شوگر مامی بوده و آنها نمی توانند زندگی مستقل خود را داشته و باید زیر نظر شوگر مامی باشند.

1605686149 communications کنترل و مدیریت موضوعات مالی تحت کنترل شوگر مامی بوده و همین موضوع باعث شده تا این پسران از تامین کردن نیازهای مالی خود دست برداشته و به دنبال شغل و مسئولیت های مالی خود نباشند.

1605686149 communications این پسران ممکن است درگیر این نوع روابط شده و نتوانند برای ازدواج و ادامه زندگی خود تصمیم بگیرند.

1605686149 communications در برخی مواقع پسران جوان علاقه زیادی به شوگر مامی خود داشته و تصمیم به ازدواج و تشکیل زندگی مشترک با این افراد داشته و همین موضوع به آنها امکان بچه دار شدن و داشتن فرزند را نمی دهد. ممکن است این نوع علاقه ها بر اساس یک علاقه زودگذر بوده و در ادامه زندگی پشیمان شوند و در کمتر مواقعی آنها با علاقه واقعی وارد چنین روابطی می شوند.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462