مشاوره تلفنی افسردگی برای ایرانیان مقیم کانادا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مهاجرت و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره تلفنی افسردگی ایرانیان کانادا به صورت تلفنی و به راحتی امکان پذیر می باشد. این افراد می توانند به راحتی و با در دست داشتن شماره تماس مشاوران تلفنی، به راحتی و در کوتاه ترین زمان به مشاوره های مورد نیاز خود دسترسی پیدا نمایند.

از آنجایی که پیدا کردن روانشناس مطمئن و همچنین هم زبان در کشور وسیعی مانند کانادا سخت می باشد، امروزه امکانات جایگزینی بدین منظور شکل گرفته که یکی از پر کاربردترین و در دسترس ترین آنها استفاده از مشاوره تلفنی می باشد. در این مراکز افراد متخصص و روانشناسان با تجربه قرار داشته که می توانند در زمینه های مختلف، مشاوره مورد نیاز افراد را ارائه داده و پاسخگوی نیاز آنها در این زمینه باشند.

مرکز مشاوره تلفنی ما دارای کادری مجرب و متخصص می باشد که متشکل از روانشناسان مختلف بوده و توانسته تا به کمک ایرانیان خارج از کشور در آمده و در بیشترین ساعات شبانه روز، پاسخگوی نیاز هموطنان باشد. در واقع یکی از مزیت های این مرکز، زمان پاسخگویی زیاد بوده که با توجه به داشتن اختلاف ساعت زیاد با کشور کانادا، می تواند از این مشکل جلوگیری کرده و ساعات بیشتری را برای این عزیزان پاسخگو باشد. شما می توانید به راحتی و با شماره گیری تلفن این مرکز، در سریع ترین زمان ممکن به مشاوران مورد نیازتان دسترسی حاصل نمایید.

مشاوره تلفنی ایرانیان کانادا

بیشتر بدانید مشاوره : علت بروز بیماری افسردگی چیست؟

مزیت های استفاده از مشاوره تلفنی افسردگی برای ایرانیان مقیم کانادا چیست؟

از مهم ترین مزیت های مشاوره تلفنی برای ایرانیانی که مقیم کانادا و یا دیگر کشورها می باشند، استفاده از بهترین مشاوران و روانشناسان فارسی زبان می باشد. همانطور که می دانید در ابتدای مهاجرت، فرد با چالش ها و نگرانی های زیادی روبرو شده و همین موضوع می تواند اثرات سو و نا مطلوبی بر روان و میزان عملکرد او داشته باشد. در کنار آن ممکن است که در ابتدای این راه مهارت شخص برای صحبت کردن زبان کشور جدید کم بوده و همین موضوع باعث شده تا نتواند از امکانات مشاوره آن کشور استفاده نماید.

داشتن مشاوره به زبان فارسی به این افراد کمک می کند تا بتوانند به راحتی و با زبان مادری خود، مشکلات و چالش های پیش رویشان را مطرح کرده و از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرند. در این بین شما می توانید تا با صرف هزینه کمتر و همچنین دسترسی آسان و امن، به راحتی از خدمات مورد نیازتان استفاده نمایید.

مشاوره تلفنی افسردگی برای ایرانیان کانادا

بیشتر بدانید : برای رهایی از غم غربت چه راهکاری موثر است؟

چه موضوعاتی در انتخاب مشاور تلفنی دارای اهمیت است؟

اینکه شما به تازگی به کشور کانادا مهاجرت کرده اید یا سالها در آن کشور زندگی می کنید، مهم نمی باشد. موضوع مهم نیاز شما به مشاور فارسی زبان بوده که بتوانید به راحتی مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایید. اما در کنار هم زبان بودن، چه نکات دیگری در انتخاب مشاور اهمیت دارد؟

1605686310 idea داشتن دانش و تجارب کافی : یکی از موضوعات مهم درباره مشاور داشتن سابقه کاری معتبر و تجربه کافی زیاد در زمینه مشکل شما باشد. این موضوع از ابتدایی ترین موضوعات برای بررسی یک مشاور خوب می باشد. داشتن تجارب کاری بالا نیز باعث شده تا با کمک آن بتواند مشاوره بهتر و مطمئن تری را به فرد ارائه دهد.

همچنین میزان درک و نوع برقراری ارتباط فرد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در خیلی از مواقع ممکن است شما به روانشناس بسیار خوب و معتبری ارجاع داده شده، اما نتوانید به خوبی با او ارتباط برقرار کرده و یا احساس درک نشدن داشته باشید. این موضوع برای یک مراجعه می تواند نقش مهمی در ادامه روند درمان داشته و به همین دلیل نوع ارتباط گیری شما با مشاور نیز حائز اهمیت است.

در کنار آن احساس قضاوت نشدن و پذیرش افکار و حس های شما توسط او نیز می تواند نقش مهمی در برقراری ارتباط امن مراجع و روانشناس داشته باشد. بنابر این در انتخاب مشاور تلفنی خود به این موارد دقت نمایید.

1605686310 idea آشنا بودن با فرهنگ و آداب شما : از دیگر موارد مهمی که انتخاب روانشناس هم زبان را به شما توصیه می کند، آشنا بودن این افراد به فرهنگ و نوع آداب و رسوم شما می باشد. ممکن است بسیاری از مسائل و نگرانی های شما مربوط به فرهنگ کشورتان بوده و ریشه در رسم های شما داشته باشد. آشنا نبودن مشاور به این موضوعات باعث شده تا در همدلی و ارائه راه حل مناسب به شما نتواند بهره مندی کافی را داشته باشد. همدلی یک مشاور به قدرت درک احساسات مراجع گفته می شود و این موضوع با میزان آشنایی روانشناس با موضوعات و اهمیت آنها، ارتباط مستقیمی دارد.

1605686310 idea امکان دسترسی سریع و آسان : ممکن است شما در زمانی که در ایران زندگی می کرده اید، به راحتی به مشاور خود رجوع کرده و مشکلاتتان را مطرح می کردید. اما در زمانی که به کشور دیگری مهاجرت می کنید، این امکانات برای شما فراهم نبوده و تنها پل ارتباطی شما از طریق تلفن و اینترنت می باشد. بنابر این نوع دسترسی شما به مشاور و همچنین در دسترس بودن این افراد نیز موضوع مهمی بوده که در کنار آن هماهنگی ساعات گفتگو با توجه به اختلاف ساعات زیاد ایران با کانادا، از اهمیت بالایی برخوردار است.

1605686310 idea آشنا بودن مشاور با کشور مقصد و همچنین چالش های مهاجرت : از دیگر موضوعات دارای اهمیت برای انتخاب مشاور، آشنایی این فرد با کشور مقصد و همچنین چالش هایی که فرد در زمینه مهاجرت پیش روی خود دارد، می باشد. در صورتیکه مشاور شما در این زمینه آگاهی نداشته باشد نمی تواند به میزان زیادی با شما همراه شده و احساس درک نشدن به فرد می دهد. همچنین در زمینه هایی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد، نمی تواند مشاوره های موثری را ارائه دهد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مهاجرت و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462