شماره موبایل مشاور ترک اعتیاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ترک اعتیاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شماره موبایل مشاور ترک اعتیاد به فردی که در دام اعتیاد می باشد و نیاز به راهنمایی و یا مشاوره دارد و یا افراد نزدیک او، کمک می کند تا شخص در دسترس بوده و موارد مورد نیاز و اورژانسی را راهنمایی و کمک دریافت کند. در واقع افرادی که به یک ماده مخدر معتاد می باشند، برای ترک آن سختی های زیادی را متحمل شده و در این راه ممکن است بالا و پایین ها و چالش های مختلفی داشته باشند. افرادی که برای ترک از کمپ های مخصوص ترک اعتیاد استفاده کرده و از مشاورین آموزش دیده در این زمینه کمک می گیرند، راحت تر می توانند از پس چالش های پیش روی خود بر آمده و اسیر وسوسه مواد مخدر نشوند.

بیشتر بدانید: اعتیاد چه تاثیراتی بر زندگی فرد دارد؟

ترک اعتیاد

داشتن شماره موبایل مشاور ترک اعتیاد چه کمکی به افراد می کند؟

افرادی که در حال ترک اعتیاد خود می باشند و یا خانواده این اشخاص، ممکن است در طی این مسیر نیاز به گرفتن مشاوره مورد نیاز خود داشته و برای این منظور دسترسی داشتن به شماره موبایل مشاور ترک اعتیاد، راه حل مناسبی برای پاسخگویی به سوالات این افراد و همچنین گرفتن راهنمایی و کمک در مواردی که فرد دچار وسوسه و یا درد می شود، می باشد. اما یکی از معایب این موضوع در دسترس نبودن این مشاوران به دلیل مشغله های زیاد و یا تعداد بالای مراجعین آنها می باشد. به همین دلیل ممکن است در آن زمان قادر به پاسخگویی و رفع مشکل شما نباشند. نگران نباشید برای این موضوع راه حل بهتر و مطمئن تری نیز وجود دارد و آن استفاده از مشاوران تلفنی می باشد. در مرکزهای مشاوره تلفنی، افراد روانشناس و متخصص می باشند که با داشتن تجارب بالا در این زمینه می توانند به خوبی افراد را در این راه مشاوره و راهنمایی نمایند. در مرکز مشاوره ما شما می توانید از مشاوران مجرب و کاربلد این مجموعه در بیشترین ساعات شبانه روز استفاده کرده و از هر نقطه از ایران و جهان، با شماره گیری یک تلفن، بدون معطلی و اتلاف وقت، در کوتاه ترین زمان به پاسخ سوالات خود دست یابید.

مشاور ترک اعتیاد

بیشتر بدانید: مدیریت اعتیاد در خانواده: راهکارهای مشاوره ای

نحوه کار مشاور برای ترک اعتیاد به چه صورت است؟

مراحل کار مشاوره در ترک اعتیاد به مواد مخدر شامل چند مرحله می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام از این مراحل می پردازیم:
1. ارزیابی کردن: این مرحله برای تشخیص میزان اعتیاد فرد بوده و نقش مهمی را در تعیین مراحل بعدی دارد. مشاوران آموزش دیده در حوزه اعتیاد دارای ابزارهای دقیقی برای ارزیابی میزان اعتیاد فرد می باشند تا بر اساس آن، روش درمانی مناسب او را تعیین نمایند.
2. هدف گذاری: تعیین هدف کردن یک مرحله مشترک بین فرد مبتلا و مشاور می باشد و در این مرحله مشاور کمک می کند تا فرد برای ترک ماده مخدر هدف گذاری کرده تا بتواند به زندگی عادی بازگردد.
3. ارائه و تنظیم برنامه درمانی: بعد از مشخص شدن هدف، مشاور شروع به برنامه ریزی درمانی برای فرد مبتلا کرده و این برنامه به دو بخش دارویی و روانشناسی تقسیم می شود. هر کدام از این مراحل شامل بخش های مختلفی بوده که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم. اما این نکته را در نظر داشته باشید که هردو این موارد در کنار هم می تواند کمک کننده و پیش برنده باشد. چرا که تغییر در روند ذهنی فرد بیمار و شناسایی عامل هایی که منجر به گرایش او به اعتیاد شده است، به اندازه جداسازی او از مواد دارای اهمیت است.

مراحل درمانی شامل موارد زیر می باشد:

1605686149 communications درمان از طریق داروها: برای درمان اعتیاد نیاز است که از داروهای خاصی استفاده شود. این داروها برای کاهش علائم سردرد، اضطراب و افسردگی، کاهش خواب آلودگی و بی خوابی فرد مبتلا استفاده می شود. همچنین برخی دیگر از داروها برای جلوگیری از بروز علائم بی اشتهایی و اضطراب فرد بکار برده می شود.
1605686149 communications روان درمانی: درمان های روانشناسی مبنی بر درمان شناختی رفتاری، روان درمانی و گروه درمانی در کاهش علائم اعتیاد به مواد به شدت موثر بوده و شانس ترک فرد را بیشتر می کند.
1605686149 communications تغییر در شیوه زندگی فرد: بهبود در روابط خانوادگی، انجام فعالیت های ورزشی و تغییر در عادات و سبک زندگی می تواند منجر به کاهش نشانه های اعتیاد به مواد مخدر و ارتقای روحیه فرد مبتلا شود.
1605686149 communications حمایت های اجتماعی: کمک و پشتیبانی دوستان، نزدیکان و خانواده فرد مبتلا و حمایت از او می تواند در این راه بسیار اثر بخش و مفید واقع شود و به او کمک کند تا در این تصمیم گیری مصمم و قاطع به جلو پیش رود.
1605686149 communications پیگیری مراحل درمان: مراجعه منظم و انجام ارزیابی های لازم و تنظیم شده توسط مشاور ترک اعتیاد، می تواند روند درمان را در مسیر درست تر و مشخص تری قرار دهد.
در تمامی این مراحل مهمترین چیز خواست و اراده فرد مبتلا برای درمان و تغییر شیوه زندگی اش می باشد. در واقع شخص باید مسئولیت تغییر خود را پذیرفته و در این راه تلاش کرده و قدم بردارد. داشتن انگیزه کافی برای ترک و دوام و انسجام در این مسیر می تواند کمک زیادی برای تغییر و رساندن فرد به مرحله پاکسازی کرده و در این راه باید صبور بوده و دارای تلاش زیاد و اراده قوی باشد. اما در کنار آن افراد نزدیک او و خانواده، دوستان و مشاوره درمان نیز می تواند کمک و حمایت های زیادی کرده تا با کمک این افراد در این راه باقی مانده و دچار وسوسه و بازگشت به سمت اعتیاد نشود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ترک اعتیاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462