بدست آوردن آرامش در زندگی + مشاوره تلفنی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بدست آوردن آرامش در زندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بدست آوردن آرامش در زندگی از جمله نیازهای همه افراد در طول دوران حیاتشان می باشد. در واقع همه ما در مدت زمان زندگی خود به دنبال بدست آوردن آرامش بوده و در این راه تمامی تلاش خود را می کنیم. اما گاهی به جای نزدیک شدن به این خواسته، از آن بیشتر دور می شویم و در این راه احساس ناکامی و شکست می کنیم.

شاید خیلی از مواقع ما فکر می کنیم که داشتن آرامش صرفا در رفاه و فراهم شدن امکانات بیشتر در زندگی ما می باشد، اما اطلاع نداریم که این روند از راهکارهای ساده و ابتدایی نیز قابل انجام می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی هر چه بهتر و بیشتر راه های آرامش در زندگی بپردازیم. شما می توانید با کمک همکاران ما نیز مشاوره تلفنی برای بدست آوردن آرامش در زندگی داشته و راهکارهایی در این زمینه بدست آورید.

مشاوره تلفنی بدست آوردن آرامش در زندگی

بیشتر بدانید : اعتماد متقابل در زندگی مشترک

برای بدست آوردن آرامش در زندگی چه اقداماتی میتوان انجام داد؟

آرامش داشتن در زندگی یکی از اولین نیازها و خواسته های هر انسانی می باشد و برای این کار نیاز است تا ابتدا تغییری در درون خود ایجاد نماید. تغییر در نوع نگرش ما باعث شده تا دریافت های بهتر و بیشتری از دنیای اطرافمان داشته و آرامش را به زندگیمان دعوت کرده و از اتفاقات استرس زا و ناراحت کننده دوری نماییم. در واقع داشتن آرامش در زندگی هر فرد یک انتخاب بوده و تمایل به تغییر دنیای درونمان منجر به تغییر در سبک زندگی شما شده و به دنبال آن دنیا و پیرامونتان عوض شده و شما را به آرامش می رساند.
رسیدن به اتفاقات خوشایند راه کار پایدار برای رسیدن به آرامش در زندگی نمی باشد. این راه تنها بصورت موقت به ما حس خوب و آرامش بخشی داده و اثر آن به سرعت از بین می رود.

راهکارهای رسیدن به آرامش در زندگی

بیشتر بدانید : راه های رفع استرس کودکان + نشانه های استرس کودکان

راهکارهای رسیدن به آرامش در زندگی چیست؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم برای رسیدن به آرامش نیاز است که راهکارهای درونی داشته باشید تا این موضوع در زندگی و روند شما نمود بیرونی را ایجاد نماید.

tick 2 اهداف کوتاه مدت داشته باشید : گاهی ممکن است به دلیل کمال گرایی و داشتن اهداف بزرگ و خاص در زندگیتان، احساس عدم آرامش کرده و همواره برای رسیدن به این اهداف تلاش کنید و احساس کنید تا زمانی که به این موارد دست پیدا نکنید، آرامش واقعی را بدست نخواهید آورد. این نوع اهداف باعث شده تا هم، زمان زیادی از عمر و وقت خود را برای آن هدف ها گذاشته و هم بعد از گذشتن از موانع بسیار و بدست آوردن آن، ممکن است دیگر ذوق و حس خوب اولیه را نداشته و در نهایت باز هم احساس رضایت و آرامش نداشته باشید. برای جلوگیری از این حس ها بهتر است تا هدف های کوچک تری را برای خود در نظر بگیرید تا در هنگام رسیدن به هر کدام از آنها انگیزه تان بیشتر شده و آرامش واقعی پیدا نمایید.

tick 2 مراقبه انجام دهید : یکی از راه های داشتن آرامش درونی، انجام تکنیک های آرام سازی ذهن و مراقبه می باشد. در مدیتیشن شما به هیچ جا و هیچ کسی فکر نکرده و همین حالت منجر به احساس آرامش در وجودتان می شود. انجام مراقبه در نهایت باعث ترشح هورمون های شادی آور در بدن شده و شما را به آرامش می رساند. همچنین در مراقبه شما نفس های عمیق کشیده، به موسیقی آرام بخش گوش داده و از قدرت تصویر سازی ذهنتان استفاده می کنید که همه آنها منجر به آرام شدن فکر و ذهنتان می شود.

tick 2 ورزش کردن : یکی دیگر از راه هایی که منجر به ترشح هورمون های شادی آور در بدن می شود، ورزش کردن می باشد. ورزش و پیاده روی باعث شده تا تمام قسمت های بدن در حال حرکت بوده و انرژی دریافت کنند. همچنین سموم بدن از بین رفته که به پاک سازی ذهن و در نهایت آرامش بدن کمک می کند.

tick 2 خودتان را همان طور که هستید دوست بدارید : برای خودتان ارزش قائل شده و احترام بگذارید. از موضوعاتی مانند غیبت، قضاوت و چشم و هم چشمی دوری کنید و سعی کنید از روانتان در برابر این موضوعات حفاظت نمایید. برای خودتان وقت بگذارید و از خودتان تعریف کنید. گاهی تنها با قدردانی از خود و کارهایتان می توانید به آرامش درونی برسید. نیاز نیست که برای اینکار به دنبال تایید دیگران باشید و به دلیل تامین نشدن همین نیاز، احساس آرامش را از خود دور کنید. شما بیشتر از هر کسی می توانید به ایجاد احساسات خوب و حس آرامش در وجودتان کمک نمایید.

شکرگذاری کنید و در هنگام بدست آوردن موفقیتی در زندگیتان، هر چقدر هم کوچک، شکر گذاری کرده و قدردان نعمت های زندگیتان باشید.

tick 2 آنچه را که نمی توانید تغییر دهید، بپذیرید : گاهی وقتها در زندگی اتفاق ها و موضوعاتی پیش می آید که خارج از کنترل و توان ما می باشد. پذیرش داشتن در زندگی باعث شده که این اتفاقات، آرامش زندگی ما را از بین نبرده و ما را در مسیر درست و آرام زندگیمان نگه می دارد. پذیرفتن مسائلی که خارج از کنترل ما می باشد باعث شده تا اثرات مخرب و آزار دهنده آن، کمترین تاثیر را در روند زندگی ما داشته باشد. در نهایت شما می توانید با پذیرش بیشتر این موضوعات، راه حل های بهتر و بیشتری را نیز پیدا کرده و در آخر باعث شده تا شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بدست آوردن آرامش در زندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462