مشاوره تلفنی درمان افسردگی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه درمان افسردگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

افسردگی یکی از اختلالات شایع در جهان می باشد که درمان افسردگی می تواند در این زمینه یک راهکار موثر و تاثیر گذار باشد. برای درمان افسردگی نیاز است تا از روانشناس و روانپزشک کمک گرفته شود تا با کمک دارو و روان درمانی، روند بیماری فرد تحت کنترل و درمان قرار بگیرد. افسردگی یکی از بیماری های جدی بوده که نیاز است تا حتما برای درمان آن اقدام شده و جلسات مشاوره در زمان های مشخص و تعیین شده پیش رود.

گاهی برای افرادی که برای مدت طولانی درگیر این بیماری می باشند کار سختی است که بصورت مداوم به پیش روانشناس و مشاور مراجعه نمایند و مشاوره حضوری برای این افراد سخت و زمان بر می باشد. در چنین مواقعی کمک گرفتن از مشاوره تلفنی می تواند یک راه حل جایگزین و مطمئن برای چنین مواردی باشد. این نوع مشاوره نیز با همان کیفیت مشاوره حضوری می تواند پاسخگوی نیاز عزیزان بوده و فرد در هر زمان و مکانی می تواند از خدمات مشاوره ای در این زمینه استفاده نماید.

مشاوره تلفنی در درمان افسردگی چه کمکی می کند؟

بیشتر بدانید : نشانه های افسردگی حاد چیست؟ چگونه آن را مدیریت کنیم؟

مشاوره تلفنی در درمان افسردگی چه کمکی می کند؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم مشاوره تلفنی یک راهکار مناسب برای درمان افسردگی بوده و به شخص این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای از ایران یا جهان، با مشاور مورد نیازش در تماس باشد. در کنار آن مشاوره تلفنی بدون صرف زمان جهت نوبت دهی و معطلی در مطب، فرد را مشاوره داده و برای افرادی که دارای مشغله های زیاد در زندگی می باشند، این نوع مشاوره بسیار مناسب است. مشاوره تلفنی به فرد کمک کرده تا روند درمان افسردگی بصورت منظم و درستی پیش رود.

یکی از مراکز مشاوره تلفنی در این زمینه، مرکز مشاوره دکتر ذهن می باشد که دارای افراد متخصص و با تجربه در زمینه های مختلف روانشناسی است. این مرکز دارای مشاورین خانم و آقا بوده که در زمینه های فردی، کودک، زوجین، افسردگی، اختلالات عصبی، اعتیاد و تحصیلی می توانند مشاوره مورد نیاز شما را ارائه دهند. این مرکز مشاوره از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد و شما می توانید با شماره گیری تلفن 9099072952، بدون نیاز به پیش شماره و معطلی، مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید.

مشاوره در درمان افسردگی چه نقشی دارد؟

بیشتر بدانید : مهم ترین نشانه های افسردگی در خانم ها چیست؟

مشاوره تلفنی درمان افسردگی در چه زمینه هایی به فرد کمک می کند؟

مشاوره تلفنی در درمان افسردگی به فرد کمک کرده تا از شرایط خود بیشتر آگاه شده و با روند درمان و تاثیرات این بیماری با زندگی اش، آشنا شود. مشاوره تلفنی به شما کمک می کند تا از احساسات و افکار خود درباره موضوعات مختلف و مواردی که در زندگی شما را آزار می دهد، صحبت کرده و راه های مواجه با افسردگی و برخورد صحیح با مسائل مربوط به آن را یاد بگیرید. در کنار آن مشاوره تلفنی درمان افسردگی مزیت های دیگری نیز داشته که در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد می پردازیم :

1. حمایت و فهم : مشاوره تلفنی فرصتی برای شما ایجاد می کند که با یک مشاور و راهنمای خوب در زمینه های مختلف زندگیتان حرف بزنید و احساسات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. مشاور در کنار آنکه به شنیدن صحبت های شما در طول جلسه مشاوره گوش می دهد، بلکه سعی در حمایت شما داشته و در فهم و توجه، به شما کمک زیادی می کند که باعث شده تا حس درک شدن نمایید.

2. آموزش مهارت های مقابله : در جلسات مشاوره تلفنی، روانشناس می تواند به شما مهارت هایی را برای مدیریت و مقابله با احساسات ناخوشایند مربوط به افسردگی آموزش دهد. این مهارت ها شامل تکنیک هایی برای آرام سازی ذهن بوده و از جمله آنها تنفس عمیق، تمرینات ذهن آگاهی و تغییر در افکار منفی می باشد که شما با کمک آنها می توانید تسلط بهتر و بیشتری برای شرایط خاص و مواقع تجربه احساسات بد خود داشته باشید.

3. برنامه ریزی و هدف گذاری : از دیگر مواردی که مشاوره می تواند به شما کمک کرده تا روند درمانی مناسبی را برای کم شدن افسردگی خود داشته باشید، تعیین کردن هدف های قابل دستیابی و کوتاه مدت می باشد. این موضوع باعث شده تا شما احساس بهتری داشته و انگیزه بالاتری را در زندگی بدست آورید که به بهتر شدن شرایط بیماری و روند درمان شما کمک می کند.

4. پشتیبانی در زمان های سخت : گاهی ممکن است در طول روند درمانی شما و فاصله بین مشاوره خود، زمان های سخت و دشواری را داشته باشید، مشاوره تلفنی به شما این امکان را می دهد تا در چنین شرایطی به راحتی با مشاور خود در ارتباط بوده و راهنمایی و پشتیبانی لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

5. دسترسی آسان : مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری دسترسی آسان تری داشته و دیگر نیاز به جا به جایی و طی کردن زمانی برای نوبت گیری و یا مراجعه به مطب نمی باشد. همچنین با وجود مشغله های بالای افراد در زندگی شهری، مشاوره تلفنی می تواند به راحتی در دسترس بوده و در ساعات خالی روزانه از این نوع مشاوره استفاده نماید.

مشاوره تلفنی ممکن است در اکثر مواقع یک راه حل مناسب و موثر برای درمان فرد در نظر گرفته شود اما گاهی نیاز است تا شخص از مشاوره حضوری برای درمان استفاده کرده که در چنین شرایطی مشاور و روانشناس از او در جلسات حضوری دعوت کرده و روند درمان فرد بسته به شرایط بیماری و در کنار آن روند زندگی او ممکن است تغییر نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه درمان افسردگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462