چه جوری دوست جدید پیدا کنیم؟ بهترین شیوه های پیدا کردن دوست

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

پیدا کردن دوست جدید در دوران بزرگسالی به راحتی دوران کودکی نمی باشد و افراد با چالش ها و مشکلات بیشتری برای دوست پیدا کردن، روبرو می شوند. اما داشتن دوست در زندگی همه ما مهم بوده و از پایه ای ترین نیازهای انسان می باشد. لذت داشتن دوست خوب را افرادی می دانند که آن را در زندگی خود تجربه کرده و این دوستی ها در زندگی این افراد پایدار مانده است. اما هیچ نگران نباشید، اگر تا به امروز دوستی در زندگی خود نداشتید و به دنبال دوست جدید هستید، هنوز هم برای این موضوع دیر نشده و شما می توانید دوست جدید پیدا کرده و این تجربه شیرین را در زندگی خود داشته باشید.روش های پیدا کردن دوست جدید

بیشتر بدانید : چگونه با دیگران یک ارتباط موثر داشته باشیم؟

راه های پیدا کردن دوست جدید به چه صورت است؟

یکی از راه هایی که در پیدا کردن دوست جدید به شما کمک زیادی می کند، داشتن علایق، سرگرمی ها و موضوعات مشترک می باشد. در محیط هایی که مورد علاقه شما هستند می توانید افرادی را پیدا کنید که احتمال اینکه با شما ویژگی های مشترک بیشتری داشته باشند و راحت تر با همدیگر ارتباط برقرار نمایید، بیشتر است.

1. پیاده روی : یکی از مواردی که در آن می توانید افراد مختلفی را مشاهده کرده و در صورتیکه در آن محیط تداوم رفت و آمد داشته باشید، دوست جدیدی را پیدا نمایید، پیاده روی کردن می باشد. پیاده روی در محیط هایی مانند پارک، کنار ساحل و یا جاده های مخصوص سلامتی مرسوم بوده و از این طریق می توانید با افراد جدید مواجه شده و بعد از مدتی به راحتی با هر کدام از آنها سر صحبت را درباره موضوعاتی مانند آب و هوا، محیطی که در آن قرار دارید و میزان پیاده روی روزانه خود، باز نمایید.

2. به باشگاه بروید : یکی دیگر از مکان هایی که در آن می توانید به راحتی با افراد جدید دوست شوید، باشگاه های ورزشی می باشد. حتی می توانید در ورزش های گروهی مانند والیبال، بسکتبال و تنیس ثبت نام کرده و از این طریق با افرادی مواجه شوید که همانند شما دارای علاقه مندی به آن رشته ورزشی می باشند. محیط های ورزشی باعث شده تا هم خودتان از آن فعالیت ورزشی لذت برده و هم با افراد جدیدی مواجه شوید.

3. به کلاس های موسیقی بروید : از دیگر علاقه مندی های افراد که در آن می توانند کسانی شبیه به خود را پیدا نمایند، موسیقی می باشد. شرکت کردن در کلاس موسیقی باعث شده تا هم یک ساز را آموزش دیده و از آن لذت ببرید و هم شانس بیشتری برای پیدا کردن دوست جدید داشته باشید.

4. با تور به مسافرت بروید : مسافرت رفتن یکی از بهترین محیط ها برای شناخت افراد و همچنین پیدا کردن دوست جدید می باشد. مسافرت هایی که با تورهای داخلی است، به شما این امکان را می دهد که با افراد زیادی آشنا شده و به مرور بتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و تا پایان سفر، دوست شوید. یکی از بهترین جاها برای پیدا کردن دوست جدید رفتن به سفرهای گروهی و با تور می باشد. می توانید در صورت داشتن مشغله های زیاد از تورهای یک روزه در این زمینه استفاده نمایید.

5. با همسایه ها در ارتباط باشید : گاهی دوست شدن با همسایه جدید این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید با هم در ارتباط بوده و دیدار داشته باشید. در قدیم همسایه ها بیشتر از امروز با یکدیگر معاشرت داشته و در کارهای روزمره در کنار همدیگر بوده اند. با آپارتمان نشینی این فضا کمتر در بین افراد دیده می شود. با این حال در صورتیکه در ساختمان خود همسایه هایی دارید که شبیه و در رده سنی شما می باشند، اگر در محیط هایی مانند آسانسور، پارکینگ و یا حیاط با آنها روبرو شدید، سر صحبت را باز کرده و آنها را در یک موقعیت مناسب به خانه خود دعوت نمایید.

6. به مهمانی بروید : بودن در محیط های اجتماعی به شما شانس بیشتری برای پیدا کردن دوست جدید می دهد. مهمانی های خانوادگی یا دوستانه دارای افراد زیادی بوده که به شما کمک می کند تا با آنها شروع به صحبت و گفتگو کرده و رابطه خود را شکل دهید.

7. در یک کلاس مورد علاقتان ثبت نام کنید : شرکت در کلاس هایی که به آن علاقه دارید، این شانس را به شما می دهد که با افرادی شبیه به خود روبرو شوید. این کلاس ها می تواند کلاس آشپزی، آموزش یک نرم افزار کامپیوتری، نقاشی، روانشناسی و یا زبان باشد.

نحوه صحبت کردن با فرد جدید

بیشتر بدانید : چگونه با یک دختر از جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم؟

به چه صورت سر صحبت را با فرد جدید باز کنیم؟

خیلی از افراد در مواجه با افراد جدید نمی دانند که درباره چه موضوعی صحبت کرده و به اصطلاح سر صحبت را به چه طریقی باز نمایند. صحبت های ابتدایی با فرد جدید نیازی نیست که با جملات و یا سوال های پیچیده و خاصی شروع شود. صحبت کردن درباره یک موضوع ساده مانند وضعیت هوا، محیطی که در آن قرار دارید و یا روزهایی که فرد به آن کلاس و یا فضا می آید، می تواند آغازگر یک گفتگو باشد.

در این زمینه سخت نگیرید و سعی کنید تا تنها مکالمه را آغاز نمایید. این موضوع را در نظر داشته باشید که صحبت کردن درباره علایق و ویژگی های خودتان می تواند ادامه گفتگو را شکل داده و صحبت را ادامه دار نماید. به عنوان مثال اگر در یک کلاس موسیقی هستید و قصد دارید گفتگویی را شروع کنید، می توانید درباره علاقه خود نسبت به سازی که دوست دارید و میزان تمرین و تواناییتان درباره آن ساز، صحبت نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462