مشاوره خیانت به همسر تلفنی با روانشناس رایگان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت همسر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

خیانت یکی از موضوعات و مشکلات مهم در زندگی همه افراد می باشد که می تواند منجر به پاشیده شدن زندگی و از بین رفتن رابطه زوجین شود و مشاوره خیانت به همسر می تواند در این زمینه به افرادی که دچار خیانت شده اند کمک کرده تا بتوانند با این شرایط کنار آمده و احساسات خود را مدیریت نمایند. خیانت باعث شده تا زخم های عمیق و گسترده ای به روح فردی که خیانت دیده است، وارد شود. همچنین بی اعتمادی و کم شدن میزان اعتماد به نفس فرد از دیگر آسیب های ناشی از خیانت می باشد. مشاوره خیانت به همسر در این زمینه به افراد کمک کرده تا بتوانند زخم های ایجاد شده در وجودشان را ترمیم کرده و در کنار آن اعتماد به نفس و بی اعتمادی از دست رفته شان را بدست بیاورند.

مشاوره خیانت به همسر تلفنی چه کمکی می کند؟

بیشتر بدانید : نشانه های خیانت در خانم ها چیست؟ چگونه آن را تشخیص دهیم؟

مشاوره خیانت به همسر تلفنی

زمانیکه زن و یا مرد متوجه خیانت شوهر و یا زن خود می شود، آسیب های روحی بدی به او وارد می شود که گاهی ممکن است منجر به ایجاد حالات روانی شدیدی در او شود. مشاوره خیانت به همسر تلفنی به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر احساسات و افکار خود را مدیریت کرده و تصمیم گیری مناسب تری را اتخاذ نمایید. اما گاهی ممکن است فرد برای پیدا کردن مشاوره خیانت به همسر با مشکل مواجه شده و نتواند به راحتی مشاوره مورد نیاز خود را پیدا نماید. در چنین مواقعی کمک گرفتن از مشاوره خیانت به همسر تلفنی می تواند گزینه مناسبی بوده و راه حل درستی در این شرایط باشد.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن با دارا بودن مشاوران و روانشناسان مجرب در زمینه های مختلف فردی، زوجین، طلاق، کودک، تحصیلی، جنسی و پیش از ازدواج، به افراد در موارد مورد نیازشان مشاوره داده و شما می توانید در بیشترین ساعات شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و مشاوره مورد نیازتان را دریافت کنید. همچنین تنها با شماره گیری تلفن آن و بدون نیاز به پیش شماره، از هر نقطه ای از ایران و جهان می توانید مشاوره دریافت کنید.

مشاوره خیانت به همسر رایگان در چه زمینه هایی به افراد کمک می کند؟

از آنجایی که خیانت می تواند آسیب روانی زیادی را برای افراد به دنبال داشته و به همین دلیل تصمیم گیری درست در این زمینه می تواند کار سختی باشد، مشاوره خیانت به همسر به اشخاص در جنبه های مختلفی کمک کرده و در کنار آن نیز احساسات و هیجاناتی که به واسطه تجربه خیانت در فرد ایجاد شده است را مدیریت می کند.

همچنین در طول زندگی زناشویی ممکن است کارهایی از سمت یکی از زوجین خیانت محسوب شده در حالیکه از سمت زوج دیگر خیانت به حساب نمی آید. بنابر این نیاز است تا در این زمینه نیز بین زوجین درک ایجاد شده و مشاوره در این زمینه می تواند به عنوان یک فرد بی طرف، به زوجین کمک نماید. همچنین خیلی از مواقع دلیل خیانت فرد نیز مهم بوده و ممکن است همسر شما بعد از خیانت اظهار پشیمانی کرده و به دنبال جبران و درست کردن زندگی خود باشد. مشاوره خیانت به همسر رایگان، با گفتگو با فرد در این زمینه می تواند از علت خیانت او و همچنین میزان پشیمانی فرد در این زمینه مطلع شود. روانشناس روش های گفتگو با این افراد را می دانند و می توانند میزان ثبات و امنیت رابطه را در آینده پیش بینی نمایند. همچنین گاهی نیاز است که علت خیانت فرد نیز بررسی شده تا با ریشه یابی آن، از خیانت دوباره آن جلوگیری شود.

مشاوره خیانت به همسر تلفنی

بیشتر بدانید : نشانه های خیانت در آقایان چیست؟ چگونه آن را تشخیص دهیم؟

نشانه های خیانت در افراد به چه صورت است؟

در گذشته بیشتر خیانت ها از سوی مردان انجام میشد و خیلی از زنان نگران خیانت همسرشان بودند. اما متاسفانه امروزه این موضوع تنها در بین مردان نبوده و خیانت ممکن است در هر جنسی از زن یا مرد رخ دهد. راه ها و نشانه هایی برای تشخیص خیانت همسر وجود داشته که در صورت تداوم و اطمینان از آن می توانید خیانت همسر خود را تشخیص دهید.

tick 2 بی تفاوتی : یکی از راه های تشخیص خیانت به همسر، سرد شدن و بی تفاوتی فرد خیانت کننده به زندگی و همسرش می باشد. در چنین مواقعی اگر علت بی تفاوتی را از او بپرسید ممکن است برای آن جوابی نداشته و یا شما را نسبت به اینکه حساس شده اید، متهم نماید. اما گاهی دلیل این سرد شدن ها و بی تفاوتی ها وجود بیماری ها و یا اختلالات روانی مانند افسردگی، استرس و یا بیماری های جسمی می تواند باشد.

tick 2 عدم تمایل به رابطه جنسی : در ابتدای زندگی زناشویی رابطه جنسی زیاد بوده و سپس بصورت متعادل می شود. این تعادل در زندگی زناشویی ثبات ایجاد می کند، اما گاهی میزان برقراری رابطه جنسی و عدم تمایل یکی از زوجین به داشتن این نوع روابط به شکلی غیر عادی و غیر معمول رخ می دهد که می تواند یکی از نشانه های خیانت او محسوب شود.

tick 2 پنهان کاری ها : مخفی کاری و پنهان کاری های بیش از اندازه یکی دیگر از نشانه های خیانت در افراد محسوب می شود. ممکن است همسر شما در این زمینه اقداماتی مانند عوض کردن رمز گوشی و یا داشتن تلفن همراه دیگر را انجام دهد. همچنین مخفی کاری هایی در مکالمات تلفنی، چت ها و پیامک های خود داشته که شما را نسبت به او مشکوک می کند. داشتن تایم های کاری طولانی و یا رفتن به ماموریت های بیش از اندازه نیز ممکن است از نشانه های خیانت همسر محسوب شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت همسر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462