چگونه توجه و علاقه دوست پسرم رو بدست بیارم؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بدست آوردن توجه و علاقه عشق زندگی، برای خیلی از افراد در رابطه عاطفیشان مهم بوده، اما راه های دلبری کردن و جذب کردن پسرها به سمت خودشان را بلد نمی باشند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای بدست آوردن توجه و علاقه یک پسر کافیست تا راهکارهایی در این زمینه را بلد باشید تا از این طریق به راحتی بتوانید قلب دوست پسرتان را تسخیر نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با هم راه های بدست آوردن توجه و علاقه عشق زندگیتان را بیاموزیم.

روش جذب کردن پسرها

بیشتر بدانید : راهکارهای افزایش عشق و علاقه در رابطه چیست؟

چطور توجه و علاقه دوست پسرم را بدست آورم؟

با چند راهکار و تکنیک ساده می توانید توجه و علاقه دوست پسر و عشق زندگیتان را بدست آورده و او را شیفته خود نمایید. در اینجا به شما راهکارهای لازم در این زمینه را آموزش می دهیم، اما قبل از آن بهتر است تا با کمی مهارت، در ابتدا پسر مورد علاقتان را به خوبی شناخته و علایق او را کشف کنید. شما می توانید در این زمینه از دوستان خود نیز کمک بگیرید و یا درباره ویژگی های مورد علاقه مردان بیشتر تحقیق کنید.

راه های جذب دوست پسر

بیشتر بدانید : عوامل تاثیرگذار بر کاهش عشق و علاقه در رابطه

راهکارهای جذب کردن پسرها چه می باشد؟

لبخند زدن : یکی از موضوعاتی که در وهله اول افراد را جذاب می کند، لبخند آنها می باشد. لبخند ملیح باعث شده تا یک دختر جذاب تر دیده شود. خوش رو و خوش رفتار بودن از ویژگی های خوب برای یک دختر می باشد که منجر به جذب شدن پسر نیز می شود. خنده های بلند و پر سر و صدا ممکن است تا حد زیادی خلاف این حالت را در فرد ایجاد نماید، بنابر این نیاز است تا در این زمینه از خنده های ملیح و زیبا استفاده نمایید.

خوشبو باشید : خوشبو و معطر بودن نیز از دیگر روش های جذب آقایان می باشد. مردها از خانم ها آراسته و موقر خوششان آمده و بصورت ناخودآگاه جذب آنها می شوند، پس سعی کنید همیشه آراستگی خود را حفظ نمایید.

تماس چشمی داشته باشید : یکی از راه هایی که منجر به عاشق شدن و جذب شدن افراد به یکدیگر می شود، داشتن و برقراری تماس چشمی می باشد. تعداد نورون هایی که در اعصاب بینایی است، از چهار حس دیگر در مغز بیشتر می باشد و چشم ها علاوه بر اینکه دریچه روح افراد می باشند، راهی به سوی اعصابی در مغز بوده که با ارتباطات عاشقانه مربوط می شوند.

رفتارهای نمایشی نداشته باشید : داشتن رفتارهایی به دور از واقعیت وجودیتان و بصورت اغراق آمیز، کاملا مشخص بوده و منجر به دور شدن افراد از شما می شود. سعی کنید خودتان باشید، شما هر جوری که باشید وقتی نسخه اصیل و واقعی خودتان را زندگی کنید، بسیار جذاب تر از نسخه غیر واقعی و کپی شده از دیگران می باشید.

از آرایش دوری کنید : برخلاف اینکه دخترها بر این باورند که با آرایش و یا انجام جراحی های زیبایی، زیباتر می باشند، پسرها، دخترها را بدون آرایش و با سادگی درونیشان دوست دارند. بنابر این سعی نکنید تا در این زمینه زیاده روی کرده و چهره تان را زیر آرایش مخفی نمایید. طبیعی بودن زیباترین چهره و ترکیب می باشد.

در دسترس نباشید : وقتی با پسری آشنا می شوید، شاید در ابتدا به دلیل هیجانات و عشق و علاقه ابتدای رابطه، بیشتر با یکدیگر وقت گذرانده و هر زمان و موقعی را برای با هم بودن اختصاص دهید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که سهل الوصول بودن میزان جذابیت شما برای یک پسر کم می کند و نیاز است تا در این زمینه تعادل داشته باشید. البته این به این معنی نیست که خودتان را بگیرید و یا دچار غرور شوید، بلکه به این معنی است که در این زمینه زیاده روی نکرده و اجازه دهید تا او بیشتر خواهان برقراری ارتباط و دیدار شما باشد.

مستقل باشید : یکی از موضوعاتی که برای پسران بسیار جذاب می باشد، دیدن استقلال مالی و فکری دختران است. آنها این نوع استقلال را دلیل بر قوی بودن و اعتماد به نفس بالای آنها دانسته و به همین دلیل دختران مستقل برایشان جذاب تر می باشند. سعی کنید اگر در شرایطی هستید که می توانید کار و حرفه مستقلی داشته باشید، این موضوع را شروع کرده و خودتان را از وابستگی به خانواده و عشقتان دور کنید.

عزت نفس خود را افزایش دهید : عزت نفس یا همان حس ارزشمندی یکی از موضوعات مهم در جذابیت افراد می باشد. زمانیکه ما خودمان را دوست داشته باشیم و به خودمان اهمیت دهیم باعث شده تا دیگران نیز جذب ما شده و بیشتر وجود ما برایشان جذاب می باشد. افرادی که برای خودشان ارزش و احترام قائل می شوند و برای خود و وقت و احساسشان ارزش قائل اند، از نظر دیگران هم جذاب تر بوده و هم باعث شده تا طرف مقابل نیز با او رفتار ارزشمندی داشته باشد. بنابر این نیاز است تا در این زمینه میزان عزت نفس و اعتماد به نفس خود را ارتقا دهید. شما می توانید در این زمینه از کلاس ها و کتاب های آموزشی کمک گرفته و وقت هایی را برای رسیدگی به نیازها و خواسته های خودتان اختصاص دهید.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که گذراندن وقت با خودتان و اختصاص دادن زمان مفید و ارزشمند به خود باعث شده تا تمامی خواسته ها و نیازهای عاطفی تان را از عشقتان درخواست نداشته و بخشی از آنها را بتوانید خودتان تامین نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462