بهترین تکنیک های شروع دوستی و رابطه با خانم ها

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شاید برای خیلی از افراد شروع دوستی و یا ارتباط گفتن یا یک خانم کار سختی باشد و نمی دانند که باید در مکالمه های ابتدایی درباره چه موضوعاتی صحبت نمایند. بسیاری از آقایان ممکن است برای شروع دوستی دچار استرس شده و دغدغه فکری داشته باشند که چه مکالمه ای را آغاز نمایند. همچنین کم شدن اعتماد به نفس و داشتن نشانه های استرس در فرد نیز می تواند او را از ادامه مکالمه باز دارد. خیلی از افراد به همین دلایل ترجیح می دهند که در فضاهای مجازی شروع به صحبت کرده و با چت کردن و گفتگوی تلفنی، مکالمه داشته باشند. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید ارتباط اجتماعی خود را با یک خانم تقویت کرده و میزان مکالماتتان را در جهتی مفید و موثر به پیش برید.

چه نکاتی در شروع دوستی با یک خانم مهم است؟

بیشتر بدانید : تیپ شخصیتی مورد علاقه زنان چیست؟ تقلب برای آقایان

نحوه شروع دوستی با یک خانم به چه شکلی می باشد؟

از آنجایی که ما انسان ها ذاتا اجتماعی می باشیم، نحوه برقراری ارتباط با جنس مخالف برای هر فردی یک نیاز طبیعی محسوب می شود. اما در مواقعی ممکن است فرد شیوه ارتباط درست و مناسب برقراری ارتباط با دیگران را ندانسته و همین موضوع باعث شده تا خود را از تعامل با جنس مخالف منع کرده یا اعتماد به نفس کافی در این زمینه نداشته باشد. برای شروع ارتباط با یک دختر نیاز است تا به چند نکته توجه نمایید :

1. خودتان را بشناسید، نیازها و خواسته های خود از رابطه را بدانید.
2. برای شناخت طرف مقابلتان نیز تلاش کنید. با شناخت ملاک ها و نیازهای طرف مقابل می توانید انتخاب مناسب تر و بهتری را داشته باشید.
3. در صورتیکه در فرد ملاک های مورد نظرتان را پیدا کردید، برای شروع رابطه و آشنایی بیشتر اقدام نمایید.

شروع دوستی با یک خانم

بیشتر بدانید : جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند + کلمات کلیدی

نکات مهمی که نیاز است تا پیش از شروع رابطه آنها را بدانید

1605686310 idea قصدتان از ایجاد رابطه چیست : هدف و قصد داشتن مانند مسیری می ماند که ما را در جهت رسیدن به مقصد، هدایت می کند. فرض کنید که به شمال می خواهید سفر کنید، اگر بدون داشتن قصد و هدف شروع به حرکت نمایید و مسیر درستی را برای اینکار انتخاب نکنید، ممکن است سر از شرق کشور در بیاورید. بنابر این داشتن قصد و هدف در هر زمینه ای در زندگی برای شما مفید می باشد. ممکن است شما قصد یک دوستی معمولی، یک رابطه عاطفی جدی، جایگزین کردن فرد قبلی و یا قصد تشکیل خانواده را داشته باشید. نیاز است تا اول قصد خود از ارتباط را مشخص کرده و در گام بعدی با طرف مقابلتان نیز این موضوع را مطرح کنید که او از شروع این رابطه چه قصدی دارد؟ ممکن است شما به قصد یک دوستی ساده به جلو آمده باشید و او قصد رابطه عاطفی جدی و ازدواج را دارد و این تفاوت باعث می شود که رابطه شما به مشکل جدی برخورد کند.

1605686310 idea یافتن نقاط مشترک : داشتن وجه های مشترک یکی از مهمترین موضوعات در شروع رابطه می باشد. این وجه ها در موضوعات کلی بوده و نیازی نیست تا در هر زمینه ای دارای وجه مشترک و یا علائق یکسان باشید. موضوعاتی مانند سبک زندگی، فرهنگ، علائق و تفریحات، اگر در این زمینه ها از تفاهم و نقاط مشترک بیشتری برخوردار باشید، بهتر می توانید یک رابطه مناسب را شروع نمایید.

1605686310 idea خودتان باشید : برای شروع رابطه اول از همه نیاز است تا با صداقت بوده و خودتان باشید. نقش بازی کردن و یا بهتر جلوه دادن خودتان باعث شده تا هم فشار بیشتری بر روی ذهنتان ایجاد کرده و هم از خوده واقعیتان فاصله بگیرید. سعی کنید از نظر ظاهر و باطن خوده واقعیتان باشید و به طرف مقابل این فرصت را دهید که با خوده واقعیتان آشنا شود. حتی اگر مواردی را در خود بد می دانید، این موضوع را در نظر داشته باشید که آشنا شدن با چیزی که هستید بسیار جذاب تر از آشنا شدن با یک فرد غیر واقعی می باشد. صداقت و نقش بازی نکردن در رابطه همواره نتیجه بهتری را به همراه خواهد داشت.

1605686310 idea توجه کافی کنید : ویژگی خانم ها توجه کردن به مسائل کوچک و کم اهمیت از نظر شما می باشد، که آنها به این موارد در رابطه با شما توجه کرده و به آن اهمیت می دهند. توجه و اهمیت در رابطه از جانب پسرها باعث شده تا شما را نزد آنها خاص نماید. سعی کنید تا در موقعیت های مختلف توجه و محبت خود را نشان داده و در این زمینه قید و شرطی نداشته باشید. توجه کردن، شما را از دیگران متفاوت و خاص می کند.

1605686310 idea حس خوب منتقل کنید : واکنش مناسب داشتن در مقابل نظرات، پیشنهادها، دغدغه ها و علائق یک دختر باعث شده تا نسبت به شما حس خوبی پیدا کند. سعی کنید در مواقعی از او تعریف و تمجید نمایید و از اخلاق هایی که مورد پسند شماست، موفقیت ها و پیشرفت هایش حمایت و تعریف نمایید. این رفتارها باعث شده تا نظر مثبتی نسبت به شما و رابطه تان، پیدا نماید.

1605686310 idea شنونده خوبی باشید : دختران از پسرانی که خوب گوش می دهند، خوششان آمده و جذب آنها می شوند. شنونده خوب بودن و گوش دادن با دقت به حرف های یک دختر به او احساس امنیت می دهد.

1605686310 idea داشتن ارتباط چشمی : در زمان های صحبت سعی کنید تا ارتباط چشمی برقرار نمایید و بدین صورت احساس صمیمیت با او برقرار کنید.

1605686310 idea از خواسته ها و علائقش سوال نمایید : وقتی نسبت به خواسته ها و علائق او سوال می پرسید و اشتیاق نشان می دهد، این موضوع را نشانه توجه و اهمیت شما نسبت به خودش دانسته و نسبت به شما احساس خوبی پیدا می کند. اما سعی کنید تا در این زمینه با احتیاط پیش رفته و وارد مسائل شخصی او نشوید.

1605686310 idea از او نظر بپرسید : درباره موضوعاتی که برایتان پیش می آید و یا مسائل کاری، از او نظر گرفته و با او مشورت نمایید. این کار برای یک دختر ایجاد امنیت کرده و حس خوبی به او می دهد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462