شماره موبایل مشاور کودک آقا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و نوجوان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شماره موبایل مشاور کودک آقا برای خانواده ها یک راه ارتباطی راحت و مطمئن می باشد. در واقع در ارتباط بودن با مشاور کودک می تواند این امکان را برای پدر و مادرها ایجاد کند که در مواقعی که سوالاتی درباره کودک خود داشته و یا به یک مشکل و چالش اورژانسی برخورد می کنند، به راحتی با روانشناس کودک در ارتباط باشند. اما یکی از معایب این موضوع در دسترس نبودن و یا داشتن مراجعات بالای مشاور بوده که ممکن است نتواند پاسخگوی تماس تلفنی افراد باشد. در چنین مواقعی استفاده از یک راه حل جایگزین می تواند روش بهتری باشد. ما به شما مشاوره تلفنی را پیشنهاد می کنیم. در مرکز مشاوره تلفنی، افراد متخصص و روانشناس قرار داشته که در این زمینه آموزش های لازم دیده و می توانند در بیشترین ساعات شبانه روز، پاسخگوی نیاز شما باشند. در مرکز مشاوره تلفنی این مجموعه نیز افراد مشاور و کاربلد قرار داشته که با داشتن تجارب بالا در این زمینه می توانند به شما در حل مشکلات و سوالاتتان، مشاوره ارائه دهند. شما می توانید در بیشترین ساعات روز با این مرکز تماس گرفته و بدون نیاز به پیش شماره و از هر نقطه ای از ایران تماس حاصل نمایید. همچنین این امکان برای افراد خارج از ایران نیز فراهم بوده و به شما در رفع مشکلاتتان در غربت کمک زیادی می کند.

مشاور کودک آقا

مزایای داشتن شماره موبایل مشاور کودک آقا چه می باشد؟

در دسترس بودن و داشتن شماره موبایل روانشناس کودک شما یک مزیت محسوب می شود اما این به شرطی خوب و مناسب بوده که مشاور نیز دارای وقت های خالی کافی بوده و بتواند پاسخگوی نیاز شما در مشاوره تلفنی باشد. این موضوع معمولا با وجود مشغله های بالای مشاوران در طول روز ممکن نبوده و ممکن است منجر به صرف زمان زیادی برای برقراری تماس شود. اما این امکان از طریق مشاوره تلفنی همواره فراهم بوده و به شما در این زمینه می تواند کمک رسان و یاری رسان شده و در ارائه خدمات مشاوره با همان کیفیت مورد نیازتان، کمک نماید.

بیشتر بدانید: تربیت فرزند در سن بلوغ به چه صورت است؟

مشاور کودک چه کمکی می تواند انجام دهد؟

مشاور کودک در واقع در زمینه روانشناسی کودک آموزش دیده و تحصیل کرده است که می تواند در زمینه رشد اجتماعی، عاطفی و سلامت روان کودک شما به او کمک نماید. میزان سلامتی روان کودک برای افراد نزدیک و همچنین پدر و مادر او ممکن است قابل تشخیص نبوده و نیاز به کمک گرفتن از افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه دارد. در واقع این افراد از دانش و تخصص لازم برای شناسایی، درک، تشخیص و ارزیابی مسائل مختلف کودک اعم از طلاق، جدایی از دوستان، مشکلات خانوادگی، دیده و درک نشدن و مدرسه جدید و عدم تطبیق پذیری آن، برخوردار می باشند. مشاوران کودک زبان مشترک با کودکان را آموزش دیده و می توانند از طریق متدها و روش هایی که برای برقراری با کودکان مفید می باشند، این مشکلات را پیدا کرده و ریشه یابی نمایند.

هدف مشاوره کودک

هدف مشاور کودک در طول جلسات مشاوره چه می باشد؟

روانشناس کودک در طیف وسیعی به کودکان خدمات داده و در درجه اول به بهداشت روان کودک کمک می کنند تا برای رفع مشکلات و از سرگیری زندگی سالم و شاد آنها را هدایت نماید. در بیشتر مواقع کودکانی که از مشکلات خانوادگی و یا اجتماعی رنج می برند، ممکن است این ناراحتی ها و نگرانی هایشان را با والدین خود در میان نگذاشته و این موضوعات را بتوانند با کمک روانشناس و مشاور خود مطرح نمایند.
در واقع هدف مشاور نیز همین می باشد که کودک بتواند بهتر مسائل خود را بازگو کرده و آسیب های وارد شده به خود را تفسیر نماید تا با کمک روانشناس به درک و پردازش آن پرداخته شده و برای آن راه حل هایی مناسب با شخصیت و سن کودک ارائه شود. به این نکته توجه داشته باشید که حل نشدن مشکلات روانی و اجتماعی کودک می تواند تاثیر مستقیمی در روند آموزشی و شخصیتی او داشته و منجر به تاثیرات منفی و افت تحصیلی کودک شود.
کمک گرفتن از یک مشاور کودک باعث شده تا تاثیر احساسات منفی در روان کودک کمتر شده و بدون داشتن اثرات منفی احساساتی مانند ترس، اضطراب، سردرگمی و تروما، زندگی سالم تری را تجربه نماید.

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در شرق تهران

مشاوره کودک در چه مواردی می تواند کمک کننده باشد؟

در طول زندگی کودک ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش بینی و نادری رخ دهد که تاثیرات مستقیم و مخربی بر روان کودک و ضمیر ناخودآگاه او گذارد. از جمله این حوادث میتوان به طلاق، فوت یکی از والدین، از دست دادن حیوان خانگی، از دست دادن خواهر یا برادر، جدایی از دوست صمیمی و همچنین عوض شدن مدرسه اشاره کرد. تمامی این موارد می تواند تاثیرات زیاد و مخربی بر روان کودک داشته که میزان تاثیرگذاری آن با کمک روانشناس کودک قابل تشخیص است. در واقع یک مشاور حرفه ای می تواند علاوه بر بررسی میزان سلامت روان کودک و سطح اثرگذاری این موضوعات با استفاده از متدهای آموزش دیده، در تعدیل و کم شدن اثرات سو آن نیز به کودک شما کمک نماید. در حقیقت مشاور به کودک شما کمک می کند که اهمیت بروز این احساسات و نگه نداشتن این موضوعات در درون خود را درک کرده و با به اشتراک گذاشتن این نگرانی ها و ترس ها با یک دوست یا پدر و مادر خود، می تواند در مدیریت و کاهش میزان اثرات مخرب آن موثر واقع شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و نوجوان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462