بهترین مشاور تربیت کودک در جنوب تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

هدف از پیدا کردن بهترین مشاور تربیت کودک در جنوب تهران، دسترسی آسان و مطمئن برای روانشناس کودک می باشد. با توجه به ترافیک های طولانی کلان شهری مانند تهران، نزدیکی و محلی بودن پزشک و روانشناس باعث شده تا به راحتی بتوانید جلسات مشاوره را بصورت منظم و دقیق انجام دهید. از آنجایی که تربیت کودک در یک بازه زمانی طولانی انجام شده و نیاز به دسترسی سریع و طولانی مدت دارد، وجود مشاور معتبر و با تجربه در محل زندگی و کارتان، این امکان را برای شما فراهم می کند.

یکی دیگر از روش های دسترسی سریع و راحت به مشاور، استفاده از مشاوران تلفنی این مرکز می باشد که به راحتی و در هر نقطه از شهر و یا کشور می توانید تنها با در دسترس داشتن تلفن، بدون معطلی در زمان، راهنمایی مورد نظرتان را دریافت نمایید. تیم ما متشکل از روانشناسان و مشاوران کاربلد و با تجربه در این زمینه بوده که می توانند راهنمای مناسبی برای خانواده ها باشند.

بهترین مشاور تربیت کودک در جنوب تهران از چه روش هایی کمک می گیرد؟

بهترین مشاور تربیت کودک در جنوب تهران از چه روش هایی کمک می گیرد؟

روش های تربیت کودکان متفاوت بوده و بسته به سن و شخصیت کودک نیز این تفاوت ها لحاظ می شود. اما با همه این تفاسیر یکسری از اصول اولیه تربیتی در همه مدل ها و سن ها یکسان می باشد و رعایت کردن آنها جزو الزامات در تربیت کودکان محسوب می شود. از جمله آنها دوری از تنبیه و آزار بدنی به کودک بوده که تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که آثار سو و بسیار عمیقی بر شخصیت و میزان اعتماد به نفس کودک دارد. همچنین داشتن رفتار با ثبات برای والدین و ثابت قدم بودن در نوع تربیت بکار بسته شده نیز از دیگر اصول مهم در تربیت کودکان است.
یک مشاور خوب کودک به پدر و مادر کمک می کند تا در این راه صبور بوده و در کنار آن رفتارهای درست و اصولی را پیش گرفته تا به شکل گیری شخصیتی درست و مستقل در فرزندشان، کمک نمایند.

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در شمال تهران

چند نکته تربیتی مهم در تربیت کودک

چند نکته تربیتی مهم در فرزند پروری

1605686310 idea دو ویژگی در تربیت فرزندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی مهربان بودن والدین و دیگری قاطع بودن. مهربان بودن به شما کمک می کند که فرزندتان را درک کرده و از تنبیه و فریاد زدن دوری نمایید. قاطع بودن نیز باعث شده تا بتوانید حرفتان را بدون رشوه دادن، چانه زدن و لوس کردن کودکتان انجام داده و در به نتیجه رساندن به موضوع مصمم باشید.
1605686310 idea داشتن زندگی شاد و سرشار از فعالیت های پر انرژی یک نیاز برای فرزندتان می باشد. سعی کنید تا روزانه برای این فعالیت ها و بازی کردن با او زمان گذاشته تا کودکتان نیز خوش رفتار و خوش برخورد باشد.
1605686310 idea کارها و عادت های خوب فرزندتان را تشویق نمایید و نسبت به کارها و عادت های بد او واکنش تند نشان نداده و مدام او را نصیحت نکنید.
1605686310 idea به احساسات و عقاید فرزند خود احترام بگذارید و او را بابت این رفتار سرزنش نکنید. حتی اگر این احساسات منفی نیز می باشد، آنها را به رسمیت شمرده و اجازه بروز آنها را به فرزندتان بدهید. شناخت احساسات و توانایی تشخیص آنها به فرزندتان کمک می کند تا در آینده احساسات خود را سرکوب نکرده و بتواند آنها را به خوبی مدیریت نماید.
1605686310 idea از آنجایی که الگوی اصلی برای تربیت فرزند، خود ما هستیم. تغییر رفتار و تربیت ما به عنوان والد، نقش مهم و چشم گیری در تغییر رفتار فرزندمان دارد. مراقب باشید در این بین مقایسه نکنید، داد نزنید، زور نگویید، تنبیه و توهین نکنید و رفتار فرزندتان را همیشگی ندانسته و به او برچسب نزنید.
1605686310 idea اجازه انتخاب به او دهید. دادن حق انتخاب به فرزندتان منجر به افزایش اعتماد به نفس در او می شود.
1605686310 idea در عشق ورزیدن بی قید و شرط عمل کنید و هرگز بابت انجام کار اشتباهی به او نگویید که دوستت ندارم چون آن کار را انجام دادی، به جای آن بگویید این کار اشتباه تو را دوست نداشتم.
1605686310 idea فرزندتان را با دیگران مقایسه نکنید و به اندازه سن او، از کودکتان توقع داشته باشید.
1605686310 idea نیازهای فرزندتان را گوش دهید و آنها را در الویت بگذارید، خواسته های غیر منطقی او را بر آورده نکرده و درباره آن به کودکتان توضیح دهید.
1605686310 idea احترام گذاشتن به دیگران را به فرزندتان آموزش دهید و همیشه خودتان نیز با او با احترام و ادب صحبت کنید.

داشتن علم و آگاهی در مورد شیوه های صحیح تربیت کودک به شما کمک می کند تا در فرزند پروری، راهی هموارتر و موفق تری را پیش بگیرید و در آینده بهتر کودکتان نقش موثرتری داشته باشید. تربیت فرزندان بسیار مهم و حساس بوده و نقش بسزایی را در شکل گیری شخصیت و عزت نفس آنها دارند. بنابر این بهتر است تا به جای استفاده از روش های قدیمی و برگرفته از والدین خود، از راه های اصولی و علمی استفاده نمایید. از کتاب خواندن و سوال کردن از افراد تحصیل کرده در این زمینه کمک بگیرید و هرگز از مطالب غیر علمی استفاده نکنید. دوره های اصول فرزند پروری نیز می توانند در این راه به شما کمک کرده و راهکارهای درست و کاربردی را آموزش دهند. بطور کلی تربیت فرزندتان را جدی بگیرید تا بتوانید کودکی شاد تر، با اعتماد به نفس تر، موفق تر و باهوش تری داشته و آینده بهتری را برایش رقم زنید. روش های تربیتی ساده و کاربردی به شما کمک می کند تا در این راه تداوم داشته و زود خسته نشوید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462