بهترین مشاور تربیت کودک در شهرری

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور تربیت کودک در شهرری، شما را در نتیجه بهتر و تربیت درست فرزندتان یاری می رساند. در واقع پیدا کردن بهترین ها در هر زمینه ای باعث شده تا از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری شده و بتوانید فردی با تجربه و کاربلد در این زمینه را پیدا نمایید. تعلیم و تربیت کودک یکی از دغدغه های هر پدر و مادری می باشد که همواره برای بهتر شدن در این مسیر تلاش می کنند. خیلی از مواقع ما نیاز به یک مشاور و راهنمای آموزش دیده و تحصیل کرده در این زمینه داشته تا به دور از تفکرات قدیمی و راه های تربیتی اشتباه در گذشته، فرزندمان را تربیت نماییم.
با توجه به اینکه فرزندپروری همواره بیشتر زمان پدر و مادرها را درگیر کرده و منجر به کمی زمان بندی هایشان می شود، گاهی همین موضوع باعث شده تا نتوانند به جلسات مشاوره رفته و از نظم و روتین مورد نظرشان در این راه فاصله بگیرند. ما به منظور رفاه بیشتر والدین از راهکاری راحت و آسان استفاده کرده که تنها با کمک یک تلفن و از هر نقطه ای از ایران امکان پذیر می باشد و آن استفاده از مرکز مشاوره تلفنی ما بوده که می توانید از مجرب ترین و با تجربه ترین مشاوران در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید.

بهترین مشاور تربیت کودک در شهرری در طول جلسات مشاوره چه نکاتی را آموزش می دهد؟

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در ورامین

بهترین مشاور تربیت کودک در شهرری در طول جلسات مشاوره چه نکاتی را آموزش می دهد؟

پدر و مادر شدن یک وظیفه سخت و سنگین می باشد و در کنار وظایف روتین و روزانه برای این موضوع، نیاز است تا یکسری نکات مهم رفتاری و تربیتی را رعایت کرده تا فرزندی سالم تر و شادتری داشته و آینده بهتری را نیز برای او رقم بزنید. گاهی تمامی این مشغله ها باعث می شود تا در زمینه تعلیم و تربیت نتوانیم آنطور که مد نظرمان است آگاهی داشته و آموزش ببینیم. به همین دلیل کمک گرفتن از یک مشاور و راهنمای تحصیل کرده در این زمینه می تواند کمک بزرگی برای ما باشد.
روانشناس و مشاور تربیت کودک در ابتدا از شما سوالاتی درباره نوع شخصیت کودک، سن آن و رابطه شما با فرزندتان سوال می کند و در ادامه با کمک اطلاعات جمع آوری شده توسط شما، اصول تربیتی مناسب را ارائه می دهد. این نکته را مد نظر داشته باشید که در بیشتر مواقع اصول اولیه تربیتی یکسان بوده و تنها با توجه به سن، خلق و خو و جنسیت فرزندتان ممکن است روش های تربیتی به میزان کمی تغییر نماید.

چند نکته آموزشی مهم در تعلیم و تربیت کودکان

چند نکته آموزشی مهم در تعلیم و تربیت کودکان

tick 1 با کودکتان ارتباط صمیمی و امنی برقرار نمایید. صمیمیت یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در رابطه والدین با فرزند می باشد. صمیمیت باعث شده تا کودک به شما نزدیک شده و مسائل و مشکلاتش را با شما در میان گذارد. ممکن است در طول زمان مدرسه و یا مهد کودک، توسط فردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و یا مجبور به انجام کاری برخلاف میلش شود. کودکی که رابطه امن و صمیمی با پدر و مادر خود داشته باشد می تواند این موضوعات را به راحتی مطرح کند. عکس العمل شما نسبت به وقایع و همچنین مقصر ندانستن کودک باعث شده تا در موارد مشابه بعدی نیز این امنیت برای کودک برقرار باشد.

tick 1 کودک خود را تشویق نمایید. در مواقعی که کار درستی انجام می دهد با تشویق کردن او، در این راه و ادامه دادن کارهای مثبت و درست به فرزندتان انگیزه دهید. همچنین در صورت بروز خطا و اشتباه او را سرزنش نکرده و مورد شماتت و یا توهین قرار ندهید. همه این موارد تاثیرات مخربی بر روان کودک داشته و باعث شده تا عزت نفس و اعتماد به نفس او کاهش یابد. شما می توانید درباره نکات و رفتارهای او بدون قضاوت و سرزنش صحبت کرده و به او در اصلاح این موارد کمک نمایید. در واقع تجربه کسب کردن را به کودک خود یاد داده و اجازه اشتباه و خطا را به او بدهید.

tick 1 با همسر خود مهربان باشید و پشت سر او با فرزندتان بدگویی نکنید. بچه ها هر دوی والدین خود را دوست داشته و به آنها علاقه مندند. بدگویی و یا احترام نگذاشتن به یکدیگر باعث شده تا کودک احساسات بد و متناقضی را نسبت به پدر و مادر خود پیدا کرده و از اینکه باید به سمت یکی از والدین علاقه بیشتری داشته باشد، اذیت می شود. سعی کنید حتی اگر با همسرتان به مشکل و ناراحتی برخورد می کنید، این مشکلات را در جلوی کودکتان بازگو نکرده و او را در جریان وقایع تلخ و ناراحت کننده بینتان قرار ندهید. به این موضوع توجه داشته باشید که کودکان سراسر احساس بوده و در طول زمان بچگی خود احساساتشان بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد.

tick 1 برای کودکتان محدودیت هایی مناسب با سن و بصورت منطقی قائل شوید و تجربه ناکام شدن را به او بیاموزید. شاید به عنوان پدر و مادر این تصور را داشته باشید که، اینکه فرزندتان را طوری بار بیاورید که همه چی برایش فراهم باشد کار درست و موثری بوده و شخصیت بهتر و کامل تری از کودکتان می سازد. اما برعکس باعث شده تا در اجتماع و زندگی واقعی، با برخورد با کوچکترین مشکل و ناراحتی و تجربه ناکامی در زندگی، احساس شکست کرده و بیشتر از افراد دیگر نسبت به آن واقعه آسیب دیده و اذیت شود. این نکته را توجه داشته باشید که دنیا پر از اتفاقات خوشایند و ناخوشایند بوده که بعضی از آنها خارج از کنترل و توانایی شما می باشد و باید ذهن کودکتان را با این موضوعات به مرور زمان آشنا نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462