تیپ شخصیتی مورد علاقه زنان چیست؟ تقلب برای آقایان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تیپ های شخصیتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

تیپ شخصیتی که مورد علاقه خانم ها می باشد دارای انواع مختلفی بوده که بسته به نوع شخصیت خانم می تواند تفاوت داشته باشد، اما بصورت کلی چندین تیپ شخصیتی مورد علاقه خانم ها است. مردها نیز همانند خانم ها دارای تیپ شخصیتی متفاوتی می باشد که آنها را درباره موضوعاتی مانند کار یا ازدواج از سایرین موفق تر می کند. تیپ شخصیتی هر مردی دارای فاکتورهای مختلفی بوده که بر کیفیت زندگی و رابطه ازدواج او نیز تاثیر گذار است. در این مقاله به بررسی تیپ های شخصیتی مورد علاقه خانم ها می پردازیم.

بیشتر بدانید : مقایسه ویژگی های افراد درونگرا و برونگرا

اهمیت شناخت تیپ شخصیتی های مختلف در مردان چه می باشد؟

از آنجایی که برای ازدواج و آشنایی پیش از آن، نیاز به شناخت کافی دارید، تیپ شخصیتی های مختلف در آقایان به شما کمک می کند تا انتخاب و نوع ملاک های خود را شناخته و برای داشتن یک زندگی خانوادگی موفق، به خوبی پیش روید. مردها در ویژگی های ظاهری، رفتاری، نژادی و قومیتی با یکدیگر تفاوت های زیادی داشته و همین موضوع نیز منجر به بوجود آمدن تیپ شخصیتی مختلف در مردان شده است.

انواع تیپ شخصیتی در مردان

بیشتر بدانید : بلوغ فکری چیست؟ مراحل و نشانه های آن چیست؟

انواع تیپ شخصیتی مردها که مورد پسند خانم ها می باشد

مردهای هیجان محور، ماجراجو و بازیگوش : این تیپ از مردان علاقه زیادی به ماجراجویی داشته و معمولا وسایل گردش و کارهای هیجان انگیز را همراه خود و یا در خانه دارند. این تیپ شخصیتی مردان دارای ماجرای پر هیجانی در دوران نوجوانی خود بوده که ممکن است حاوی اتفاقات نامطلوبی نیز باشد. مردان دارای این تیپ شخصیتی از زنان خود نیز انتظار دارند تا مانند آنها اهل گشت و گذار و ماجراجویی باشد. این افراد معمولا دیر ازدواج کرده و خاطرات زیادی نیز از ماجراجویی خود برای همسرشان تعریف می کنند.

مردان احساساتی، عاشق پیشه و هنرمند : این مردان از محبوب ترین تیپ شخصیتی مورد علاقه خانم ها می باشند. آنها در زمینه کارهای هنری فعالیت داشته و احساساتی و رمانتیک می باشند. آنها در زمینه کار تخصصی خود بسیار جدی بوده و در کنار آن در زمینه احساسات با گذشت و منعطف می باشند. زندگی با اینگونه از مردان منجر به ایجاد یک زندگی عاشقانه و توام با لذت روحی و آرامش روانی می باشد.

مردان موفق و ثروتمند : این گروه از مردان مورد علاقه بسیاری از خانم ها بوده و اکثر آنها تمایل به ازدواج با مردی موفق و ثروتمند را دارند. زنان این مردان را دوست داشتنی و پولدار و پدران خوبی برای فرزندان خود می بینند. با وجود اینکه زندگی با این مردان می تواند تامین کننده موضوعات مالی باشد، اما باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که مهمترین چیز تفاهم، علاقه، قابلیت حل مسئله و عشق بین زوجین می باشد.

این دسته از مردان ثروتمند ممکن است دارایی و ثروت خود را از طریق ارث و یا دارایی های رسیده شده از سمت خانواده خود بدست آورده باشند و یا با تلاش و کوشش خود آن را بدست آورده و به جایگاه خوبی در زندگی رسیده باشند. این مردان به دلیل علاقه زیاد به کار و کسب درآمد، ممکن است بسیار مقرراتی و سخت گیر در زمینه کارشان بوده و کار جزئی جدایی ناپذیر از زندگی آنها باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این مردان دارای مشغله های کاری و مسافرتی زیادی بوده و ممکن است بیشتر تایم های شبانه روز خود را در محیط های کاری سپری نمایند.

مردانی که نقش پدر را برای یک زن ایفا می کنند : گروهی دیگری از تیپ شخصیتی مردان، بصورت غریزی می توانند دارای حس مدیریت، رهبری و مسئولیت پذیری باشند و آنها می توانند بسیاری از مشکلات را حل کرده و روی آنها حساب باز کنند.

خیلی از دختران در سر تا سر دنیا تمایل به ازدواج با مردی را داشته که خصوصیات اخلاقی و حتی سنی مشابه با پدرشان را داشته باشند. این موضوع ممکن است به دلیل از دست دادن پدران این افراد بوده و یا نمی توانند در زندگیشان به یک مرد جوان تکیه و اعتماد نمایند.

ازدواج های با اختلاف سنی زیاد می تواند خود یا بد باشد و ازدواج با اختلاف سنی زیاد می تواند در سالهای بعد برای زندگی زناشویی مشکل ساز شود، مخصوصا اگر مرد دچار بیماری باشد. همچنین در مواقعی که مرد دارای کنترل گری، شکاکی و یا نظارت بر روی زن می باشد، می تواند بعد از مدتی غیر قابل تحمل شود. برای این نوع ازدواج ها نیاز است تا حتما با یک روانشناس قبل از تصمیم به ازدواج، مشورت شود.

مردانی که به حرف همسرشان احترام گذاشته و حرف آنها را قبول می کنند : در این تیپ شخصیتی از مردان و در پی مطالعات صورت گرفته شده در این زمینه مشخص شده است که این دسته از مردان دارای اعتماد به نفس پایینی می باشند. آنها معمولا حتی در مواقعی که مخالف باشند نیز نمی توانند نظر خود را بازگو کرده و در دفاع از خود ضعیف می باشند. بنابر این باعث شده تا کاملا مطیع همسر خود بوده و دارای شخصیتی مهربان، فرمان پذیر و دلسوز می باشند. این مردان در زمان های سخت زندگی قادر به تصمیم گیری درست نبوده و نیاز است تا قبل از ازدواج با چنین مردانی نیز حتما از مشاوره و راهنمایی های لازم کمک گرفته و یا در جهت بهتر شدن میزان اعتماد به نفس و عزت نفس همسرتان کار کرده تا بتوانید زندگی مشترک بهتر و کم چالش تری را تجربه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تیپ های شخصیتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462