مشاوره ترک خود ارضایی | شماره تلفن مشاوره ترک خود ارضایی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات جنسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

خود ارضایی یکی از مسائلی می باشد که افراد زیادی با آن درگیر بوده و بویژه در سنین جوانی می تواند برای فرد مشکلاتی را ایجاد کرده و وابستگی بالایی را منجر شود. خود ارضایی فشارهای روانی و جسمی را برای فرد ایجاد می کند که در صورتیکه درمان و ترک نشود می تواند منجر به حالت اعتیاد گونه ای در مغز شود. در چنین شرایطی که شخص به تنهایی نمی تواند اقدام به ترک خود ارضایی نماید، نیاز است تا از یک مشاور و روانشناس در این زمینه کمک گرفته شود. افرادی متخصص و با تجربه درباره این موضوع وجود داشته که می توانند با کمک روش ها و راهکارهای ساده و موثری، شما را در ترک خود ارضایی کمک نمایند.

مشاوره ترک خود ارضایی

بیشتر بدانید : همسرم اعتیاد به خود ارضایی دارد چکار کنم؟

مشاوره ترک خود ارضایی چه کمکی به فرد می کند؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم خود ارضایی می تواند به مرور بخش بزرگی از افکار و فعالیت های فرد را به خود درگیر کرده و به همین دلیل ترک آن از اهمیت زیادی برخوردار است. مشاوره ترک خود ارضایی به شخص کمک می کند تا این عادت رفتاری را تغییر داده و به جای آن از روش های سالمی در زندگی خود استفاده نماید. همچنین گاهی ممکن است که فرد به دلیل نوسانات هورمونی دچار وابستگی به خود ارضایی شده است که در این زمینه به سکس تراپ و یا پزشک متخصص در این زمینه ارجاع داده شده تا از طریق آزمایشات لازم در این رابطه مورد ارزیابی قرار گیرد.

شماره تلفن مشاوره ترک خود ارضایی

مرکز مشاوره دکتر ذهن دارای افراد متخصص و کاربلد در این زمینه بوده که می توانند به افراد در موارد مختلف مانند ترک خود ارضایی، زوجین، فردی، کودک، اعتیاد، جنسی، تحصیلی و افسردگی مشاوره دهند. این مرکز دارای مشاورین خانم و آقا بوده که شما می توانید بسته به نیاز و راحتی خود هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. خدمات مشاوره این مرکز دارای دو نوع حضوری و تلفنی می باشد که در مشاوره حضوری شما می توانید برای دریافت وقت مشاوره تان با شماره تلفن 02144055462 تماس حاصل نمایید و در اسرع وقت، مشاوره مورد نظرتان را انجام دهید. اما چنانچه به دلایلی چون مشغله های زندگی و یا دوری راه، قصد مشاوره تلفنی را دارید، می توانید از هر نقطه ای از ایران یا جهان، تنها با شماره گیری تلفن 9099072952 مشاوره مورد نیازتان را بدون معطلی دریافت نمایید. این مرکز بصورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز عزیزان بوده و شما می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

شماره مشاور ترک خود ارضایی

بیشتر بدانید : عوارض خود ارضایی در زندگی مشترک چیست؟

خود ارضایی چه آسیب های روحی و جسمی به فرد وارد می کند؟

خود ارضایی یکی از موضوعاتی می باشد که ممکن است بسیاری از جوانان را در سنین پایین و پیش از ادواج درگیر خود نماید. این روش راهی برای تامین نیازهای جنسی فرد و یا کم شدن میزان استرس او می باشد. گاهی تمایل فرد به خود ارضایی و تکرار زیاد آن در طی روز باعث شده تا به یک نوع عادت و اعتیاد تبدیل شده که حتی تا بعد از ازدواج فرد نیز ادامه داشته و منجر به مشکلاتی در رابطه زناشویی آنها می شود. اما در کنار این موارد خود ارضایی باعث بروز مشکلات روحی و جسمی شده که در اینجا به بررسی این موارد می پردازیم :

آسیب های روحی و جسمی خود ارضایی شامل موارد زیر است :

1605686310 idea درونگرایی : از مهمترین آسیب های روحی و روانی خود ارضایی میتوان به درونگرا شدن فرد اشاره کرد. خود ارضایی باعث شده تا شخص به جای اینکه برای دستیابی به آرامش جنسی این تجربه با شریک جنسی و یا همسر خود داشته باشد، این موضوع را به تنهایی داشته و منجر به این می شود که بیشتر در تنهایی خود فرو رود.

1605686310 idea حواس پرتی : یکی از عوارض خود ارضایی و تکرار مکرر آن، تحریک شدن بیش از اندازه سیستم عصبی بوده که می تواند منجر به حواس پرتی، ضعیف شدن حافظه و مشکلات جسمی مانند سیاهی رفتن چشم شود.

1605686310 idea آشفتگی روحی : در مواقعی که خود ارضایی همراه با انزال نباشد می تواند آسیب های روحی و جسمی به فرد وارد کرده و منجر به برهم ریختگی او شود.

1605686310 idea احساس گناه : یکی از احساسات رایجی که افرادی که دچار اعتیاد به خود ارضایی می باشند معمولا تجربه می کنند، داشتن احساس گناه بعد از انجام خود ارضایی است. این حالت باعث شده تا فرد به مرور تاثیرات روانی بدی را بابت داشتن این حس گناه دائمی تجربه کرده و یا منجر به افسردگی و اضطراب در او شود.

1605686310 idea کم شدن میزان حساسیت جنسی : خود ارضایی بیش از حد و تهاجمی در آقایان می تواند میزان حساسیت و برانگیختگی جنسی را در آنها کم کرده و در روابط آینده آنها موثر باشد.

همچنین خود ارضایی می تواند در عملکرد روزانه فرد نیز اختلال ایجاد کند که از جمله مواردی که در خود ارضایی دارای اهمیت است، همین موضوع بوده که در ادامه به مواردی که منجر به اختلال در عملکرد فرد می شود، اشاره می کنیم :

1. منجر به این می شود که فرد بخش زیادی از فکر خود را به این موضوع اختصاص داده و در عملکرد کاری، تحصیلی و یا رویدادهای مهم اجتماعی او تاثیرگذار می باشد. فرد ممکن است در طول روز تنها به دنبال زمان هایی مناسب برای انجام عمل خود ارضایی باشد.

2. برای فرار از مسائل زندگی از خود ارضایی استفاده کرده تا بتواند تجربه بهتری داشته و آن را جایگزین تجربیات زندگی واقعی نماید.

3. عملکرد روزانه و مسئولیت های فرد را دچار اختلال نماید.

4. بر روی کیفیت روابط فرد تاثیر گذارد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات جنسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462