انواع قرص افزایش میل جنسی زنان + مزایا و معایب

آیا شما هم از کاهش میل جنسی خود رنج می‌برید و ...

جهت مشاوره تلفنی در زمینه افزایش میل جنسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

آیا شما هم از کاهش میل جنسی خود رنج می‌برید و هم اکنون به دنبال راهکارهایی برای افزایش میل جنسی هستید؟ اقدامات زیادی برای درمان کمی میل جنسی وجود دارد، در اینجا انواع قرص افزایش میل جنسی زنان پیشنهاد می‌شود. همچنین در کنار آن، روش‌های طبیعی برای افزایش میل جنسی معرفی شده است.

حتماً تا انتهای این مقاله از سایت دکتر ذهن همراه ما باشید تا با مزایا و معایب قرص‌های افزایش میل جنسی آشنا شوید.

معرفی انواع قرص افزایش میل جنسی + مزایا و معایب هر کدام

لیبیدو‌ اسم دیگری از میل جنسی است که باعث افزایش محرک‌های جنسی در بانوان می‌شود. عوامل زیادی مانند داروهای جنسی به روی میل جنسی شما تاثیر می‌گذارند. بهتر است این نکته را بدانید که فرایند محرک جنسی در هر فردی متفاوت است.

ولی هم در مردان و هم در زنان با افزایش سن به طور یکسان کاهش پیدا می‌کند.

در ادامه انواع قرص افزایش میل جنسی را به همراه مزایا و معایب هر کدام برایتان آورده‌ایم. مهم است که این قرص‌ها را زیر نظر پزشک و در صورت تجویز او مصرف کنید:

قرص افزایش میل جنسی تستوسترون (Testosterone)

این قرص میزان تستوسترون را در خانم‌ها افزایش می‌دهد و نوعی هورمون است که میزان میل جنسی را در بین خانم‌ها افزایش می‌دهد. برای زنانی که به طور ناگهانی دچار بی میلی جنسی شده‌اند پیشنهاد می‌شود.

مصرف تستوسترون در زنانی که عمل برداشت تخمدان را انجام داده‌اند نه تنها در مشکلات جسمی ناشی از کمبود این هورمون کمک کننده است بلکه میل آنها را نیز افزایش می‌دهد.

قرص افزایش میل جنسی استراتست‌ (Estratest)

این قرص دو ترکیب استروژن و تستوسترون خوراکی دارد که بیشتر خانم‌های یائسه و به منظور جبران کمبود استروژن مصرف می‌کنند و از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تایید شده است.

برخی از زنان نیز آن را به عنوان قرص افزایش میل جنسی استفاده می‌کنند و اگر چه مطالعاتی درباره‌ اثر استراتست‌ بر میل جنسی انجام نشده است ولی بسیاری از زنان آن را موثر می‌دانند.

قرص افزایش میل جنسی برملانوتید (Bremelanotide)

این یکی دیگر از داروهای افزایش میل جنسی و ارضا شدن بانوان است، همچنین برملانوتید‌ به صورت تزریقی نیز وجود دارد. این‌ دارو برای بهبود میل جنسی زنان یائسه موثر است.

اگر قصد مصرف برملانوتید تزریقی را داشته باشید باید حداقل ۴۵ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی در عضله ران یا شکم این دارو را تزریق کنید.

نکته: در یک ماه نباید بیشتر از ۸ بار از این دارو استفاده کنید.

قرص افزایش میل جنسی آرژین مکس

قرص آرژین مکس توسط بیشتر پزشکان توصیه شده و به بهبود میل جنسی بانوان کمک می‌کند. این قرص دارای ترکیبات گیاهی بوده و به عنوان دارو افزایش میل جنسی استفاده می‌شود.

قرص افزایش میل جنسی ویاگرا

شاید اسم این قرص در صفحات مجازی یا در اطراف به گوششان خورده باشد و بخواهید آن را امتحان کنید؛ اما باید بدانید که شرکت فایزر تولید کننده این قرص است.

بسیاری از خانم‌هایی که این دارو رو مصرف کرده‌اند نتایج مثبتی را به دست نیاورده‌اند. به همین خاطر قرص ویاگرا به عنوان داروی قرص تحریک کننده بانوان اثربخشی چندانی ندارد.

آموزش و مشاوره به جای استفاده از قرص های افزایش میل جنسی

ممکن است برای افزایش میل جنسی در بعضی بانوان احتیاج به قرص‌ها نباشد و آنها می‌توانند از آموزش و مشاوره به جای این داروها استفاده کنند. صحبت با یک درمانگر که در رسیدگی به مشکلات جنسی ماهر است می‌تواند به کاهش میل جنسی کمک کند.

احتمالاً درمانگر یا مشاور شما توصیه‌هایی برای خواندن مطالب یا تمرینات جنسی ارائه می‌دهد. مشاوره به شما کمک می‌کند که در مورد مسائل جنسی بیشتر بدانید تا به افزایش میل جنسی در زنان شود و صمیمیت بیشتری بین شما برقرار شود.

همچنین از طریق راه‌های خانگی می‌توانید میل جنسی خود را افزایش دهد، تمرینات هوازی و تمرینات کگل خلق و خوی شما را بالا می‌برد و منجر به افزایش میل جنسی در شما می‌شود.

مدیریت استرس یکی دیگر از راه‌های مقابله با بی‌میلی جنسی است. زمانی که استرس شما بالا باشد بر تمام فعالیت‌های بدنی شما تاثیر خواهد داشت، بنابراین روش‌های مدیریت استرس را فرا گیرید و مشکلات جنسی خود را برطرف کنید.

ارتباط مداوم با شریک زندگی به شما یاد می‌دهد که ارتباطی صادقانه و باز با او داشته باشید. همچنین روابط عاطفی بین شما عمیق‌تر می‌شود که می‌تواند به رابطه جنسی بهتر منجر شود. می‌توانید در مورد علایق و فانتزی‌های خود در مورد مسائل جنسی با شریک زندگیتان صحبت کنید.

می‌توانید موقعیت‌های جنسی خود را تغییر دهید و مهمترین حرکت این است که مکان رابطه جنسی خود را تغییر دهید این باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیشتری را در برقراری رابطه جنسی داشته باشید. همچنین فانتزی‌های جنسی می‌توانند به احیای مجدد میل جنسی شما کمک کنند.

عادت‌های بد مثل سیگار کشیدن و مصرف زیاد الکل را کنار بگذارید، وقتی این عادت‌های بد را ترک کنید متوجه می‌شوید که چقدر میل جنسی شما تقویت شده و به بهبود سلامت کلی خود کمک کرده‌اید.

برای به دست آوردن میل جنسی دوباره باید تمام تلاش خود را کنید که از مواردی که میل جنسی شما را کاهش می‌دهند دوری کنید.

چه افرادی از قرص های افزایش میل جنسی استفاده می کنند؟

چه افرادی از قرص های افزایش میل جنسی استفاده می کنند؟

خانم‌هایی که دچار بی‌میلی جنسی هستند توسط پزشک یا مشاور رابطه داروهایی را برای رفع این مشکل مصرف می‌کنند. توجه به این نکته بسیار مهم است که داروهای مصرفی شما باید زیر نظر پزشک مصرف شود.

در کنار داروهای شیمیایی، روش‌های گیاهی و خانگی نیز استفاده می‌شود که می‌تواند برای رفع مشکلات جنسی، کارساز باشد. به طور کلی کاهش میل جنسی بخشی از زندگی طبیعی است.

اما همیشه هم اینطور نیست که این مشکل برطرف نشود با استفاده از دارو درمانی یا هورمون درمانی بانوان می‌توانند مشکلات خود را برطرف کنند. برخی از زنان هستند که به بیماری اختلال کم فعالی میل جنسی مبتلا هستند.

این اتفاق زمانی می‌افتد که عملکرد میل جنسی دچار اختلال می‌شود که در آن حداقل ۶ ماه زنان انگیزه تمایل خود را برای برقراری رابطه جنسی از دست می‌دهند. البته بسیاری از افراد هستند که با استفاده از این قرص‌ها میل جنسی خود را چند برابر کرده‌اند.

طبیعی است که آنها با مشکلاتی روبرو شوند، به این بانوان توصیه می‌شود که انگیزه خود را از دست نداده و به درمان خود ادامه بدهند. حدود ۱۰ درصد از زنان مبتلا به بی‌میلی جنسی دچار این اختلالات می‌شوند. این افراد به‌ دلیل‌ کاهش تستوسترون میل جنسی خود را از دست می‌دهند و باید به دنبال راه‌های بهتر برای احیای میل جنسی خود باشند.

علائم کاهش میل جنسی زنان

اگر میل جنسی پایینی دارید، میل کمتری به رابطه جنسی خواهید داشت، یا شاید اصلاً میل ندارید. این میل برای هر کس متفاوت است و چیزی به نام میل جنسی «طبیعی» وجود ندارد.

اما اگر متوجه شدید که فقدان میل جنسی شما بر رابطه شما تأثیر می‌گذارد یا باعث نگرانی شما می‌شود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که از یک متخصص کمک بگیرید.

مشکلاتی که در یک رابطه به وجود می‌آید از شایع‌ترین دلایل از دست دادن میل جنسی در خانم‌ها است. اگر مدت زیادی است که با شریک زندگی خود بوده‌اید ممکن است بیش از حد به او آشنا شده باشید و این ممکن است بر میل جنسی شما تاثیر منفی بگذارد.

وضعیت رابطه نیز بر میل جنسی تاثیر زیادی خواهد داشت؛ بنابراین اگر احساس ناراحتی می‌کنید میل جنسی شما روند نزولی خواهد گرفت.

رابطه‌ای که در آن مسائل رسیدگی نمی‌شود نیز می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود. باید بتوانید با شریک زندگی خود در مورد تمام مسائلی که رابطه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند صحبت کنید.

البته با کمک یک مشاوره جنسی می‌توانید این مشکلات را به دست بگیرید و درمورد رابطه خود با مشاورتان صحبت کنید. همچنین می‌توانید مسائل جنسی و عاطفی که ممکن است باعث عدم تمایل جنسی شود نیز صحبت کنید.

می‌توانید با انجام فعالیت‌هایی که باعث می‌شود به رابطه جنسی فکر کنید میل جنسی خود را تقویت کنید، هرچه بیشتر در مورد رابطه جنسی فکر می‌کنید میل شما نیز افزایش پیدا می‌کند و تمایل بیشتری به فعالیت‌های جنسی خواهید داشت.

مصرف قرص‌ افزایش میل جنسی زنان خطرناک است؟

مصرف قرص‌ افزایش میل جنسی زنان خطرناک است؟

انواع قرص‌های افزایش میل جنسی را برایتان معرفی کردیم و این سوال برای بسیاری از بانوان  می‌آید که آیا استفاده از این قرص‌ها خطرناک است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از قرص‌های افزایش میل جنسی باید زیر نظر پزشک باشد و اگر او شما را ارجاع داد که از این قرص‌ها استفاده کنید دیگر خطری شما را تهدید نمی‌کند.

اما اگر خودسرانه و بدون تجویز پزشک از این قرص‌ها مصرف کنید ممکن است خطرات جبران ناپذیری شما را تهدید کند به همین خاطر بعد از مشاوره شدن می‌توانید از یک پزشک برای مصرف این قرص‌ها نیز کمک بگیرید.

همچنین در هنگام مصرف این قرص‌ها به نحوه استفاده از آنها توجه کنید و بیش از حد از این داروها را میل نکنید، و اندازه‌ای که مشاور یا پزشک شما توصیه کرده می‌توانید از آنها استفاده کنید و تاثیرات مطلوبی را در زندگی جنسی خود ببینید.

به طور کلی بسیاری از این قرص‌ها توسط پزشکان توصیه می‌شوند و می‌توانند میل جنسی شما را افزایش دهند، اما در صورتی که پزشک این نوع قرص‌ها را تجویز نکند شما نمی‌توانید از آنها استفاده کنید و در صورت مصرف خودسرانه باید عواقبی را به گردن بگیرید.

روش‌های طبیعی جهت افزایش میل جنسی زنان

افزایش یا کاهش میل جنسی ممکن است به دلیل تغییرات هورمونی باشد، اگر نمی‌خواهید از روش‌های دارودرمانی استفاده کنید می‌توانید با استفاده از محصولات طبیعی میل جنسی خود را افزایش دهید. از گذشته تاکنون غذاهای مقوی جنسی برای افزایش میل جنسی وجود داشته است.

غذاهای مقوی جنسی اغلب با تاثیر بر متابولیسم هورمون در بدن، این میل را افزایش می‌دهند. تستسترون که محرک اولیه میل جنسی در مردان و زنان است مهمترین آنها می‌باشد.

همچنین به زوج‌ها کمک می‌کند تا به یکدیگر نزدیک شوند از طریق هورمون‌های شادی و اندورفین احساس علاقه‌شان را افزایش دهند. به طور کلی تاثیرات زیادی بر میل جنسی با تاثیر بر قدرت و شیمی مغز فرد دارد.

برای افزایش میل جنسی می‌توانید از مواد غذایی مانند بادام و فندق استفاده کنید یا اگر دوستدار شکلات باشید بهترین گزینه برای افزایش میل جنسی است. با استفاده از این محصولات جنسی می‌توانید میل خود را دو برابر کنید و رابطه موفق‌تر داشته باشید.

همچنین این نکته را فراموش نکنید که برای مصرف هرگونه مواد غذایی بهتر است با استفاده از تجربه‌ها این مواد را مصرف کنید، یا اگر فرد با تجربه‌ای در دسترس ندارید می‌توانید از متخصصان جنسی نیز استفاده کنید با توجه به حرفه‌ای بودن خود در این زمینه راهنمایی‌های لازم را به شما می‌کنند تا دچار مشکل در زندگی جنسی خود نشوید.

کلام آخر

ممکن است راه‌های زیادی را برای افزایش میل جنسی خود امتحان کرده باشید، شاید ممکن است مشکل شما جدی‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید و راه‌های طبیعی برای شما کارساز نباشد. دریافت مشاوره به شما کمک می‌کند که بهترین راه حل را پیدا کنید.

با استفاده از روش‌های علمی می‌تواند میل جنسی شما افزایش پیدا کند با این حال هر یک از زوج‌ها تفاوت‌هایی دارند و این نشان می‌دهد که یافتن راه مناسب احتیاج به آزمون و خطا در زندگی جنسی دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه افزایش میل جنسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462