چگونه عشق و علاقه دوست پسرم را بدست بیارم؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بدست آوردن عشق و علاقه دوست پسر و یا همسرتان در زندگی و به اصطلاح جذب مردان می تواند در عین سادگی، دارای ظرافت های بالایی باشد که نیاز دارد تا در این زمینه اطلاعاتی را بدست آورید. زنانگی و ویژگی های زنانه گاهی به تنهایی برای دلبری و بدست آوردن عشق و علاقه مردان کافی نمی باشد، همچنین گاهی بعضی از خانمها این رفتار را بصورت ذاتی بلد نبوده و یا نمی دانند. بنابر این نیاز است تا در این زمینه اطلاعات کافی بدست آورده و با تمرین و تکرار، عشق و علاقه طرف مقابلشان را نسبت به خودشان بیشتر نمایند.

چطور عشق و علاقه دوست پسرم زیاد کنم؟

بیشتر بدانید : راهکارهای موثر برای مقابله با شکست عشقی

چگونه میتوانیم عشق و علاقه دوست پسرمان را زیاد کنیم؟

با چند راهکار ساده می توانید پسر مورد علاقه تان را عاشق و شیفته خود نمایید. شاید خیلی از افراد فکر می کنند که بدست آوردن عشق و علاقه پسرها تنها از راه رسیدگی به ظاهر خود و یا صرف هزینه های زیاد برای زیبایی های ظاهریشان می باشد، اما در واقع اینگونه نبوده و عشق و علاقه واقعی تنها به ظاهر مربوط نمی باشد. تنها کافیست تا راهکارهای مورد نیاز در این زمینه را بلد بوده تا بدون صرف هزینه ای در این زمینه، عشق و علاقه واقعی و مورد نیازتان را کسب نمایید.

راه های بدست آوردن عشق و علاقه دوست پسر

بیشتر بدانید : دلبستگی و وابستگی در رابطه عاطفی چه فرقی دارد؟

راهکارهای بدست آوردن عشق و علاقه دوست پسرتان چیست؟

tick 2 او را سرزنش نکنید : مردها از اینکه مورد بازخواست و سرزنش قرار گیرند به شدت بیزار می باشند، آنها دوست دارند تا همواره برای یار زندگیشان بی عیب و نقص دیده شده و مانند یک تکیه گاه واقعی و بی نظیر به نظر آیند. اما واقعیت هیچ فردی نمی تواند در طول زندگی خود بدون عیب باشد. با این حال شما می توانید بیشتر بر روی حسن های او تمرکز کرده و از سرزنش کردن و عیب جویی از او بر سر موضوعات کوچک و سطحی، پرهیز نمایید.

tick 2 او را غافلگیر نمایید : توجه کردن و گرفتن کادو و حتی نوشته های عاشقانه کوچک از سمت شما می تواند یار عاطفی زندگیتان را به شدت خوشحال کرده و عشق و علاقه او را نسبت به شما زیاد نماید. در این راه نیاز نیست تا حتما کارهای بزرگ و هدایای گران بها تهییه کنید، گاهی حتی یک نوشته عاشقانه در زمان کار او، نیز می تواند یک توجه بزرگ باشد.

tick 2 از او حمایت کنید : حمایت کردن برای هر فردی احساس امنیت و دلگرمی ایجاد می کند، به خصوص که این حمایت از سمت فرد مورد علاقه زندگی او باشد. سعی کنید در زمینه های مختلف زندگی هوای دوست پسرتان را داشته و او را درک نمایید. اگر در شرایط بدی از نظر اقتصادی قرار دارد و یا روز سختی را پشت سر گذاشته است، او را درک نمایید. حمایت کردن گاهی تنها گوش کردن به صحبت های او و قضاوت نکردن می باشد. همچنین می توانید در مواقعی که می خواهد تصمیم مهمی گرفته و یا ایده بزرگی دارد، از او در این زمینه حمایت کرده و به او اطمینان دهید که می تواند از عهده این موضوع برآید.

tick 2 اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید : سعی کنید در رابطه عاطفی خود، ارزش و عزت نفس خود را نیز حفظ نمایید. افرادی که دارای اعتماد به نفس و عزت نفس بالاتری می باشند، از احترام و جذابیت بیشتری نیز برخوردار هستند. بنابر این نیاز است تا در این زمینه برای خودتان وقت و اهمیت بیشتری قائل شده و تعادل در روابط فردی و رابطه عاطفیتان را حفظ کنید، وابستگی زیاد به طرف مقابلتان منجر به عشق و علاقه بیشتر او نمی شود.

tick 2 شنونده فعالی باشید : سعی کنید در طول رابطه و گفتگوهایتان، با عشق و علاقه به صحبت ها و درد و دل های او گوش دهید. خیلی از مواقع گوش دادن و درک شدن، از صحبت کردن می تواند به طرف مقابل احساس و ارزش بیشتری دهد. بنابر این سعی کنید تا در این زمینه با دقت و مهارت بالایی گوش داده و حس درک شدن و پذیرفته شدن به یار عاطفی خود دهید. شنونده خوب بودن علاوه بر اینکه با دقت و توجه به فرد مقابل گوش می دهد، بلکه او را در لحظاتی تایید کرده و در بین صحبت های او نمی پرد. همچنین تکرار گفته هایش و نشان دادن عکس العمل مناسب برای آن، باعث شده تا او از اینکه به او اهمیت می دهید، احساس رضایت بالایی داشته و حس خوبی پیدا کند.

tick 2 از روزمرگی هایش سوال بپرسید : اهمیت دادن و توجه کردن به دوست پسرتان می تواند میزان ارزشمندی و احترام شما را بیش از پیش بالا برد. شما می توانید با موضوعات ساده و به ظاهر کم اهمیت، این کار را انجام دهید که همین موارد می تواند بسیار با اهمیت و گران بها باشد. سوال کردن درباره اینکه روز خود را چگونه گذرانده است و یا برای ناهار چه چیزی می خورد، در عین حال که موضوعات ساده ای می باشند، اما نشان دهنده میزان اهمیت شما به او است.

tick 2 برای وجودش ارزش قائل شوید : بی اهمیتی و توجه نکردن در رابطه می تواند یکی از سمی ترین موضوعات محسوب شود که به مرور رابطه را از هم می پاشد. این موضوع برای هردوی طرفین اهمیت داشته و نیاز است تا در این زمینه هر دو تلاش کرده و ارزش گذاری نمایند. شما می توانید برای افزایش میزان عشق و علاقه در رابطه خود، در طول هفته چندین بار ویژگی ها و مواردی که در شخصیت دوست پسرتان، برای شما ارزشمند و دارای اهمیت است را به او یادآوری نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462